Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1672
Hvis noen har lyst på en leaket SOF2 MP test så kan dere finne den her: 65.160.96.163/incoming/test

*EDIT*
Den er slettet nå, men det var jo en del som fikk tak i den
Sist endret av Skulleye; 12. april 2002 kl. 23:40.
ahhh...takker og bukker laster ned nå...blir fett å se hvordan det ser ut, etter all den skryten det har fått
Sikkert kjekt å ha

Var ikke stor akkurat, drøye 50 mb... men hvis det MP only så
Better than thou.
Det er bare demo'en da, men den er leaket ut. Fy faen å rått det er, selv å spille alene på MP. Gleder meg til singelplayer demo'en. Dette er et spill hvor jeg faktisk tror singelplayer delen kommer til å bli fetere. Bygger på Q3 motoren, og har helt likt menysystem (sånn ingame menus) som Jedi Knight 2 har. Fy faen, noen må få opp en server imorra, så kan vi fragge evig tid.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
takker

får ca 65 kbps her, passe speed på en 50 mb fil
Opprinnelig postet av Skulleye
Hvis noen har lyst på en leaket SOF2 MP test så kan dere finne den her: 65.160.96.163/incoming/test

Vet ikke hvor lenge den kommer til å være oppe, fikk den av en hyggelig fyr på Isonews.
Vis hele sitatet...
Takker å bukker Så nettopp etter det, lagde til og med en ny tread, slettet nu..
Testet det nå... Førsteintrykket var ikke så ille.... Problemet var bare at det var ikke så mange å spille mot akkurat... Skal bli ett festlig LAN i helgen
Vidder, husk å ta med spillet nedover i dag....Var nemli ikke ei jævla fil innpå den ftp`n nå...
Noen som vet om det er planlagt en Linux-versjon av SOF2?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nå er den visst sletta fra ftpn.. noen som har en annen pub de kan slenge den opp på?
ingen som gidder å laste den opp til meg?

pm meg for ftp info!
Better than thou.
For de som har axx til in2ks ftp holder jeg på å laste opp ditt. Hvis du ikke har axx pedro så si ifra, så skal jeg uppe det til deg og.
hey så mye respons jeg fikk da

takker alle
Better than thou.
Noen som vil være med å spille eller? Jeg kan godt hoste liksom.. har 1mbit/256kbit. Join #nFF på EFNet så kan vi avtale. Skulleye er sikkert med hvis han er på.
hmm, bare multiplayer demo ? den jeg har er det single player på også da... Soldier.of.Fortune.II.Double.Helix.BETA-950
Better than thou.
HVORFOR ER IKKE FTP'EN DIN OPPE?!?!?!?!
Trådstarter
Daaveg: Du gidder ikke å legge det opp på en FTP eller fortelle hvor du fikk tak i det? Den betaen du har er hele spillet, bare at det er en del bugs. Det følger med random mission generator til og med. Jeg er evig takknemlig hvis du gjør det og hvis jeg har noe du har lyst på så kan jeg uploade det
hjelper ikke deg om jeg sier hvor jeg lastet det ned, men kan laste opp på en ftp senere, kan ikke nå.
Trådstarter
ok, si ifra når/hvis du har gjort det. Takk
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://deadzone.tvnet.hu/sof2.rar
http://www.q3acn.com/download/games/sof2test.zip

fant de urlene når jeg surfa innom en side som det ble spamma for på efnet.. (www.data-siden.no .. flame them at will.. satan så dårlig den var)
MP Betaen ja... Var det ikke snakk om single? Ligger på In2k`s FTP... som for tiden er nede
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
vel hva med å lese topic på emnet?
står ganske tydelig MP Test om jeg ikke tar feil



Gammel post, leste ikke topic... bare postene nedover..