Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 742
Anonym bruker
"Velkommen Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal gjennom et inngrep som varer i 5 timer og må være våken - kun lokalbedøvelse.

Jeg er livredd, mest fordi jeg har fått nedsettende kommenterer fra helsevesenet før om kroppen min og jeg må ligge der helt naken.

På nett om inngrepet står det at man kan få beroligende så jeg spurte om dette. Skulle få det og får nå beskjed om at jeg får 5 mg vival.

Det er jo helt latterlig, vil ikke merke det i det hele tatt. Har tatt en del benzo før og det eneste av de som faktisk har fjernet angsten er xanax. Jeg kan jo ikke be om det eller «innrømme» noe.. så hva skal jeg si?? Har fått en del valium av en venn og vurderer å bare bøtte innpå med de også så kanskje jeg blir så trøtt at jeg sovner..
Hva er spørsmålet ditt? Virker som du har allerede funnet ut av hva du skal lol
Anonym bruker
"Lysten Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på de syntes det er rart hvis du sier du har prøvd vival før og 5mg ikke har noe effekt
Valget er å holde tyst og eventuelt ta konsekvensen av å få noe som ikke har adekvat effekt.
Eller så sier du enkelt og greit at du har erfaring med medikamenter og får noe som fungerer.

Nok av folk før deg som har holdt tilbake slik informasjon før og våknet opp under operasjoner osv. Ser at du muligens jakter på å bli beroliget og ikke vil få akkurat den opplevelsen med å våkne opp for tidlig og ikke være tilstrekkelig smertelindret, men konseptet blir noe av det samme uansett.
I slike tilfeller så spør man ikke om slikt for å journalføre det og stemple deg, det er bare for din egen del de spør.
Svar fra lignendende tråd tidligere angående benzo og lokalbedøvelse.

"Det er sjelden god ide å ta i seg medisiner uten å fortelle lege. Hva hvis du må legges i narkose? Evt få sterke smertestillende? Opioider kan være farlig å blande med xanax."
Anonym bruker
"Urolig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du undervurderer effekten av vival og benzo. Det er angstdempende i dosen de vil gi deg, men når du er vant med rusdoser høres det lavt ut. Men det kommer til å redusere angsten din så ikke bruk dosen som en unnskyldning for å ruse deg under operasjon. Skjer det komplikasjoner kan det ende fatalt som Kimchi er inne på.
Anonym bruker
"Velkommen Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De ga meg ikke en gang 5 mg, men en halv på 2.5! Har tatt 10 mg selv nå så er ikke så mye.. de ville ikke gi meg mer heller da det tydeligvis var viktig at jeg var våken og tilstedet.. men 2,5 mg da….
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får vival til tannlege og sier det som det er at jeg må dope meg ned rett og slett. Skal bare ta 1-3 men legen sier ikke noe på om jeg peiser neppå 5-6 stk.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2,5 mg?? Herregud det var en latterlig lav dose
Kanskje en god grunn til at det er viktig du er våken og tilstede da vet du.