Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1220
Nå nylig installerte windows en service pack oppdatering som gjorde at min win7 nå ikke er "valid". Før brukte jeg RemoveWAT, men ser ut som det er ganske utdatert + at jeg ikke finner en ordentlig side å laste det ned fra (surveys og sånt crap). Det haster ikke, men om noen har noen forslag så hadde jeg satt stor pris på det
RemoveWAT funger ypperlig! Du finner denne i bukta. Eller ved et kjapt søk på google, om du har tid til å lete gjennom en del sider.
Fjern oppdateringen, og last ned WindowsLoader fra bukten. Ta de med hodeskalle på opplasteren, da vet du at det ikke er malware ;-)
Xenom3
kosatek's Avatar
Trådstarter
57 1
Sitat av Pewsen Vis innlegg
http://www.multiupload.nl/KZK61U2X9E

Aldri hatt problemer med den..
Vis hele sitatet...
Jeg har lasta den ned, men skal jeg trykke på install eller uninstall når jeg åpner programmet ?
Du skal trykke på "Install" ofc, så når den er ferdig må du restarte PC'en og Windows skal være aktivert.
Xenom3
kosatek's Avatar
Trådstarter
57 1
Funker ikke :/ Starter programmet, trykker install, den blir ferdig. Så får jeg melding om at jeg må restarte pc'n. Alt ser bra ut, men når jeg logger inn kommer fortsatt det Windows key greiene :S
Har du tatt RestoreWAT først?

Om du har tatt RestoreWAT fra før av kan du gå inn på Control Panel -> Uninstall a program -> View installed update oppe i venstre hjørne -> Finn "Update for Microsoft Windows (KB971033) og avinstaller den.
Sist endret av Pewsen; 7. juli 2012 kl. 17:49.
Xenom3
kosatek's Avatar
Trådstarter
57 1
gjorde det nå, men funka fortsatt ikke
Om du har TeamViewer kan jeg prøve.

Send TeamViewer ID og passord på priv mld btw..
Xenom3
kosatek's Avatar
Trådstarter
57 1
Fiksa det Fikk hjelp av broren min

Tusen takk for all hjelpen folkens
Sist endret av kosatek; 9. juli 2012 kl. 18:52.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Og grunnen til at det ikke fungerte var...? Du kjørte ikke programmet som administrator?
Xenom3
kosatek's Avatar
Trådstarter
57 1
Skal jeg være ærlig, så aner jeg ikke Han gjorde akkurat det samme jeg gjorde med Winloader, men av en eller annen magisk grunn funka det
Karma is a bitch

Some have, some don`t
Tror nok dette for lengst har passert gråsonen for reglene her inne, men søk opp "windows loader daz" og last ned siste versjon. Denne fungerer til bortimot alle versjoner av Windows, og er, etter egen mening, mye bedre enn alt annet jeg har benyttet.