Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2674
Anonym bruker
"Leken Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er det nettopp blitt enighet i Tyskland.

Og det de er enige om er å legalisere.

Deilig å se ting går fremover.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/n...pet_row10_pos2
Gratulerer Tyskland!
Gratulere Tyskland nu. Får håp at andre land i eu og Norge å gjør det i framtiden.
Tanker?
Når vil de første butikkene poppe opp, postCoronna ?

Blir det tilnærmet som i Canada/enkelte US-stater, med cannamonopol-butikker?

Fritt frem for turister over 18 år.?

Regner med at flere land i EU følger etter, da de ser hvor vellykka dette (sikkert) blir
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nåkksågått Vis innlegg
Tanker?
Når vil de første butikkene poppe opp, postCoronna ?

Blir det tilnærmet som i Canada/enkelte US-stater, med cannamonopol-butikker?

Fritt frem for turister over 18 år.?

Regner med at flere land i EU følger etter, da de ser hvor vellykka dette (sikkert) blir
Vis hele sitatet...
Tror ikke Tyskland er keen på å bli hasjmekka for turister. De skal gjøre bordeller ulovlig og bli kvitt all lyssky turisme

At de gjør cannabis lovlig for rekreasjonsbruk er ikke det samme som at utsalgssteder blir lovlig men jeg vet ikke planen dems
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg som allerede hadde planlagt å feire 1årsdagen for legalisering av CBD i EU, dette er jammen en merkedag for kontinentet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At de gjør cannabis lovlig for rekreasjonsbruk er ikke det samme som at utsalgssteder blir lovlig men jeg vet ikke planen dems
Vis hele sitatet...
– Vi kommer til å introdusere kontrollert distribusjon av cannabis, i lisensierte butikker, til voksne for rekreasjonsformål.
Det hadde vært hyggelig å reist på stonerferie i Tyskland, men det som interesserer meg mest med dette er hvordan det vil påvirke ruspolitikken i resten av Europa.

At et såpass prominent land på så mange områder legaliserer vil nok få flere andre land på gli - og muligens Norge også?
Tviler på at det blir legalisert her i Norge før den nåværende eldre befolkningen dør ut.
Sist endret av Salazar; 19. november 2021 kl. 17:01.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
– Vi kommer til å introdusere kontrollert distribusjon av cannabis, i lisensierte butikker, til voksne for rekreasjonsformål.
Vis hele sitatet...
Sorry gikk meg hus forbi! Vil allikevel ikke se for meg noe cannabis turisme ala Nederland der enda. Tror ikke det er umulig at man f eks må være tysk statsborger men tiden vil vise
Fremskritt for Europa hvertfall
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke Tyskland er keen på å bli hasjmekka for turister. De skal gjøre bordeller ulovlig og bli kvitt all lyssky turisme

At de gjør cannabis lovlig for rekreasjonsbruk er ikke det samme som at utsalgssteder blir lovlig men jeg vet ikke planen dems
Vis hele sitatet...
Det var fra før en plass i Tyskland turister kunne handle å røyke cannabis uten at politiet grep inn. Noen kompiser var der, görlitzer park elns som er navnet på parken.
Der holdt dealere til og stakk tvært politiet kom og det var alt. Satt du å røyka i parken ble du ikke forstyrra av onkel blå.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var fra før en plass i Tyskland turister kunne handle å røyke cannabis uten at politiet grep inn. Noen kompiser var der, görlitzer park elns som er navnet på parken.
Der holdt dealere til og stakk tvært politiet kom og det var alt. Satt du å røyka i parken ble du ikke forstyrra av onkel blå.
Vis hele sitatet...
Sånn som Akerselva i Oslo mao.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sånn som Akerselva i Oslo mao.
Vis hele sitatet...
Tviler på du kan gå der å røyke mens snutn står å ser på.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tviler på du kan gå der å røyke mens snutn står å ser på.
Vis hele sitatet...
Yo folk sitter foran Oslo fengsel i parken å røyker hele sommern
Ærbødigest gratulerer til Tyskland
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yo folk sitter foran Oslo fengsel i parken å røyker hele sommern
Vis hele sitatet...
hehe, det der er 100% fakta, ser det hver dag på sommeren, helt åpenlyst
Gratulerer til Tyskland��