Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1253
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med å shippe denne innenlands? Bor i Rogaland men sliter med å finne kontakter og min faste dealer skal slutte. Er uaktuelt å så uten. Tenkte å be en kompis i Oslo om å hamstre litt i brugata og sende det til meg.

Evt kan jeg ta tog bort, stikke til brugata og kjøpe en haug også stikke hjem. Trygt å ha med seg pp tog?
Er 99% sjangse at du ikke blir tat når du sender innlands men utlands er en anna sak. Vil heller ha sendt det i posten en å ta tog kan komme hunder på tog.
Har aldri blitt tatt for innenlands pakker. Kan ikke si det samme om utlandet.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må da finnes mer en 1 dealer??
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må da finnes mer en 1 dealer??
Vis hele sitatet...
Sikkert, men hvordan finne?? Nytter ikke å gå på gata å spørre narkisene, jeg er tidlig i 20 årene men kan lett mistolkes som en 17 åring. Også er jeg jente, og vi er jo så skjøre og stakkarslige at vi må beskyttes
Antar at du allerede har spurt dealeren din om upstream plug. Du kan vel egt spørre de "kjenningene" som pleier å henge i Stavanger eller sitte nede i Sandnes sentrum.
Uten at jeg prøver å moralisere: har du vurdert å benytte denne situasjonen til å evt prøve å slutte?

Jeg er i samme by i samme alder; håper at du har det bra og at dersom du ikke finner en ny dealer at du ikke lar desperasjonen føre til at du tar avgjørelser du kommer til å angre på.