Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1736
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor får jeg angst, tilnærmet dødsangst av enkelte typer amfetamin? Som regel er speeding bare kult, men altså enkelte unntak og det er ikke snakk om dagsform. Er det tilsatt noe spesielt, kan det være f.eks metamfetamin?
Nesten 20år siden sist jeg brukte noe så kan ikke være så behjelpelig. Men et tips: ville prøvd å kjøpe av kun en fast person, der du er fornøyd. Slik at varen er konsistent i kvalitet. + at om du har en fast person, så er det lettere å kommunisere og snakke sammen om noe er gale med varen. Det er også bedre for salgspersonen å ha faste folk som kunder, sett at han ikke er en scam artist som blander det ut. Slik som jeg opplevde, ville prøve kokain og ble lurt ved å kjøpe utblandet amf som var trash.
Dette var rart. Jeg har brukt amfetamin/methamphetamine i mange år. Aldri opplevd dette.
Har heller ikke hørt om noe som skulle tilsi at man får angst av amf/meth eller noe som blir brukt til å blande det ut.

Skjer dette umiddelbart eller etter flere dager på uten søvn?
Anonym bruker
"Sammen Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som med hasj f eksempel er det noen som bare ikke tåler amfetamin på en god måte. Vet om mange som blir totalt paranoide og jeg får også angst i flere dager etter jeg har tatt amf eller kola en kveld så gidder ikke dra det i meg mere
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den gir en merkelig følelse fra starten av. Blir våken, men samtidig litt fjern, merker liksom ikke at man blir speeda, men søvn er umulig så nok funk på den måten. På dag 2 pleier jeg å justere sånn ca hver 4. time for å holde formen ved like. Aldri heftige justeringer, bare akkurat nok til å holde det gående. Har lang trening med dette. Denne gir etter hvert bare mer angst og ubehag for hver justering, blir svimmel med litt hodepine og kvalm, og får et jævla tankekjør.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å herregud, angst er vel en av de mest vanlige uønskede bivirkningene av amfetamin og noe man bare må regne med når man skal innta dette stoffet regelmessig.

Ha benzo i bakhånd, det hjelper
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å herregud, angst er vel en av de mest vanlige uønskede bivirkningene av amfetamin og noe man bare må regne med når man skal innta dette stoffet regelmessig.

Ha benzo i bakhånd, det hjelper
Vis hele sitatet...
Er det?
Jeg har i hvert fall aldri opplevd det. Jeg kan ha angst, men aldri under eller rett etter amfetamin bruk.
Men benzo mener du er ett godt råd altså. Skjønner.
Sist endret av vindaloo; 4. oktober 2021 kl. 18:46.
Anonym bruker
"Vant Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, angst er en veldig normal bivirkning.

"Amfetamin og metamfetamin er, etter cannabis, de mest brukte illegale rusmidlene. Stoffene kan gi økt våkenhet, energi og eufori, men de har også uønskede effekter som angst, aggresjon og paranoia."
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er det?
Jeg har i hvert fall aldri opplevd det. Jeg kan ha angst, men aldri under eller rett etter amfetamin bruk.
Men benzo mener du er ett godt råd altså. Skjønner.
Vis hele sitatet...
Da er du veldig heldig og unntaket, vil jeg våge å påstå.

Nå er det aldri noe godt råd og råde noen til å innta noe som helst av rusmidler, verken amfetamin eller benzo. Jeg bare sier at benzo hjelper godt på angst og hodekjør man får av amfetamin.


De aller fleste speedfreaker jeg har kjent opp igjennom har benzo som sin faste følgesvenn og bytter ofte til slutt amfetaminen ut med heroin fordi speeden kun utløser angst, depresjon og psykose.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De aller fleste speedfreaker jeg har kjent opp igjennom har benzo som sin faste følgesvenn..
Vis hele sitatet...
Det kan ikke ha noe med at nettopp dette blandingsmisbruket fører til problemer da?
For jeg tar speed og kun det. Ofte 2-4 dager i strekk og så sover jeg i to dager. Aldri piller eller for å komme ned.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bruker også kun speed, aldri noe annet og er totalavholden fra alkohol. Har ingen problemer med angst som nykter, eller når jeg speeder. Men fikk altså en batch som trigger angst og gir en merkelig fjernhet. Kjøper ikke fra noen faste, og har igjen fra flere batcher her som virker normalt for å si det sånn. Kommer ikke til å bruke opp resten av denne.
Anonym bruker
"Lilla Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje en idé å ikke være våken flere døgn i strekk? Søvn er jo restituerende, både mentalt og fysisk. Det er jo en grunn til at vi sover, tross alt.

Hvor store doser er det vanlig å ta for å være oppe fler døgn på rad egentlig? 0.5-1g?
Jeg er ganske ny i speedgamet, og har ikke følt for å ta mer enn kanskje 0.2 ila en dag. Gidder ikke veie opp, så er ikke sikkert, men det må være mindre enn det andre tar, som stuker i flere dager osv.

Kanskje verdt å teste noe angstdempende, som pasjonsblomst eller kamille? Helst en potent tinktur eller noe, før man går rett på benzo...
Vanlig når man har brukt mye speed enten i strekk eller over lengre tid. Det er hjernen som sier fra at det er nok nå.