Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1558
Satt ute hos foreldra mine å tok en røyk. Bortover veien kom det en jente ruslende med en hund. Hun var altså der nydeligste jeg har sett. Når de passerte fikk hun øye på meg der jeg satt å smilte til meg. Idiot som jeg er så satt jeg nå bare der stiv som en stokk og ganske satt ut av det smilet som sendte en syk varme gjennom meg. Aldri hatt denne følelsen før. Dette er nå altså snart 14 dager siden og jeg har sveipet meg i hjel på Tinder i håp om å finne henne der. Jeg har sett etter henne når jeg har vært hos foreldra mine. Gått turer rundt nabolaget i håp om å se henne igjen. Har gitt opp nå men jeg får henne ikke ut av hodet. Hun er i tankene mine når jeg sovner og når jeg våkner. Har til og med drømt om henne. Flere som har opplevd lignende? Er så oppgitt over at jeg var så handlingslammet når jeg faktisk hadde sjansen og hun stod der foran meg. Nå vil jeg bare glemme hele greia men får det jo ikke til.
Var gjennom nøyaktig samme scenario som deg for et par mnd siden, hun smilte til meg, sykeste øynene å alt. Par mnd senere finner jeg ut hva hun heter å ser hun har hatt type i 5+år��
Trådstarter
2 1
Ja er det jeg prøver å tenke også. At hun sikkert er etablert og har alt hun trenger i livet. Eller at hun er skikkelig bitch .Men klarer bare ikke glemme det smilet, det var som om hun prøvde å få kontakt på en måte og at jeg hadde sjansen.
Kanskje hun var "the one"? Kanskje du overtenker et smil? Jeg heller mot det siste, uten at noen kan si det sikkert. Det jeg tror man kan fastslå med ganske høy sikkerhet er at det beste du kan gjøre er å ikke tenke så mye mer på det. Fra mitt perspektiv høres det ikke helt bra ut å lete så intenst etter en forbipasserende som gav deg et smil. Slutt å være så besatt så vil du komme over det etter hvert. Eventuelt treffer du kanskje på dama ved en annen anledning, og slipper at hele greia blir rart fordi du har stalka henne i flere uker.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Sofus Nisson Vis innlegg
Flere som har opplevd lignende?
Vis hele sitatet...
Ikke helt likt, men jeg hadde oppheng i nesten ett år over en jente jeg så ble intervjuet på tv.
Hun bodde i samme by som meg og fikk etter hvert vite om besettelsen.
Hadde muligheten på Roskilde, men da feiget jeg ut. Håpløst
Opplevde det samme for ca. 1 år(!) siden. Så den kjekkeste mannen jeg har lagt øynene på så langt i livet. Etter litt graving på sosiale medier fant jeg ut hva han heter. Er tidvis fortsatt innom profilen bare for å se om han har endret profilbilde.

At hun ikke er på Tinder kan bety at hun er opptatt eller at hun ikke ønsker en partner. Men kanskje du kan spørre litt rundt og finne ut hva hun heter? Da kan du sende henne en melding på Facebook, for eksempel. Det kan høres creepy ut, men om hun sitter igjen med samme følelse etter å ha sett deg, så kan det bli en kjempesøt, romantisk historie.
Mange år siden jeg opplevde det sist men kjenner følelsen og frustrasjonen, Prøv å skriv etter henne på jodel f,eks, vet at folk faktisk har funnet hverandre slik der