Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1772
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke brukt speed så mange ganger, men når jeg bruker speed så er nedturen helt grusom.

Skal ta speed i kveld og lurte på om noen har tips for å få en litt mildere nedtur?
Spis mye mat. Få sovet noen timer etter effekten har dabbet av.
Jeg fikk bare ordentlig jævlig nedtur når jeg brukte svære doser over lengre tid (24 timer +).

De gangene jeg har tatt meg en liten drop for så å akseptere at det er over når formen daler har nedturen vært veldig snill ifht. hva den kan være om man kjører hardt på.

Spis mat, dusj, legg deg.
Beroligende (Diazepam f.eks) hjelper enormt, men frarådes hvis det er fare for jevnlig bruk.
Enig med krystallkongen her. Jeg har ikke så altfor mye erfaring med speed. Men min favoritt metode var å bruke det på dagen for å så klare å sove om kvelden. Så ble bare 1-3 doser og ikke senere enn kl 14 for meg. Så fokuser på å spis og drikk væske. Så ble nedturen minimal for meg.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
What goes up must come down.

Helt ærlig så er nedturen nye av grunnen til at jeg ikke gidder å ta speed.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får aldri nedtur av ren speeding ved jevnlig inntak av næring, bortsett fra et ganske voldsomt søvnbehov etter noen våkne døgn. Amfetamin egner seg overhodet ikke til blanding med andre rusmidler, f.eks tjall og alkohol ved siden av garanterer nedtur.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får aldri nedtur av ren speeding ved jevnlig inntak av næring, bortsett fra et ganske voldsomt søvnbehov etter noen våkne døgn. Amfetamin egner seg overhodet ikke til blanding med andre rusmidler, f.eks tjall og alkohol ved siden av garanterer nedtur.
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg si meg enig i. Den største formen for nedtur jeg har på speed, er det kroppen føler på når den trenger hvile og søvn.

Kombinerer man amfetamin med andre rusmidler så blir nedturen forsterket.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg fikk bare ordentlig jævlig nedtur når jeg brukte svære doser over lengre tid (24 timer +).

De gangene jeg har tatt meg en liten drop for så å akseptere at det er over når formen daler har nedturen vært veldig snill ifht. hva den kan være om man kjører hardt på.

Spis mat, dusj, legg deg.
Beroligende (Diazepam f.eks) hjelper enormt, men frarådes hvis det er fare for jevnlig bruk.
Vis hele sitatet...
Knaske i seg piller for og dempe en nedtur?. DUMT!. Jeg synes det blir for dumt og dempe nedturer med andre medisiner, man blir jo som regel og knaske i seg forskjellige type medisiner/rusmidler for og dempe nedturen av medisinene du egentelig skal bruke for og dempe den nedturen... blah blah blah. Dere skjønner.

Mitt råd er og kanskje prøv og spise, drikke (vann), søv litt, IKKE KNASKE PILLER FOR NEDTUREN. Er nedturen så jævlig at du føler at du må spise piller for og dempe den, og du ikke får fikset det naturlig. Da burde du enten legge speed på hylla eller bare lev med den nedturen. Lykke til
Drikk mye når du er ruset. Forsøk å spise(bananer, yoghurt og popcorn er eksempler på mat jeg kan klare å få i meg dersom jeg ikke har tatt altfor mye speed).
Om du ikke klarer å spise, kan juice og smoothie være en grei erstatning for mat.

Piller frarådes. Visst hjelper det, men faren for blandingsmisbruk gjør at det bør unngås.

Forsøk å sove så snart det blir mulig, og ikke gå i flere dager uten søvn!
Sist endret av Måneogsol; 7. juni 2021 kl. 14:50.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Knaske i seg piller for og dempe en nedtur?. DUMT!. Jeg synes det blir for dumt og dempe nedturer med andre medisiner, man blir jo som regel og knaske i seg forskjellige type medisiner/rusmidler for og dempe nedturen av medisinene du egentelig skal bruke for og dempe den nedturen... blah blah blah. Dere skjønner.

Mitt råd er og kanskje prøv og spise, drikke (vann), søv litt, IKKE KNASKE PILLER FOR NEDTUREN. Er nedturen så jævlig at du føler at du må spise piller for og dempe den, og du ikke får fikset det naturlig. Da burde du enten legge speed på hylla eller bare lev med den nedturen. Lykke til
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles stor forskjell på 1 og 15 da.

Og hvem har sagt KNASKE?

Ellers er jeg enig i at benzo er en kortvarig løsning, kan heller anbefale noen sigg å tur ut i sommerværet. Det tok knekken på min i går.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fremdeles stor forskjell på 1 og 15 da.

Og hvem har sagt KNASKE?
Vis hele sitatet...
Hører du mange som holder seg til 1 pille for noe som helst nedtur?. Eller øker de dosen med piller for at den ikke hjelper lenge nok/godt nok.
Folk bruker vell først 1 i starten men det blir jo bare å utvikle seg (som regel).
Løse problemer med rusmidler med andre rusmidler er en idiotisk ting.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har endt opp med å røyke flis nå, tar en kvarting med speed ca. etterpå og tar 2 blå valium før jeg legger meg for å få sove.
Tanker?
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har endt opp med å røyke flis nå, tar en kvarting med speed ca. etterpå og tar 2 blå valium før jeg legger meg for å få sove.
Tanker?
Vis hele sitatet...
Hadde helt glemt bønne. Hasj er vell forsåvidt ganske greit men disse pillene burde du tenke deg engang til om neste gang.
Det kan plutselig utvikle seg til et pilleproblem uansett om du tenker du har kontroll. Alle har vell kontroll helt til de mister den?.