Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 703
Når jeg går innpå "Sell" taben på Trezore One lommeboken min, så dukker kun "Bitrefill" opp, et sted som viser hvor jeg kan kjøpe ting for BTC men ikke noe form for å selge mine BTC for fiat penger :/

noen som kanskje har peiling?
Du kan selge til diverse norske forhandlere og børser som nbx.com, miraiex.com og bitmynt.no
HectorX's Avatar
Trådstarter
Så jeg må med andre ord overføre kryptovalutaen over fra offline lommeboken til en exchange for så å selge dem? da vill jo "fees" ta en god del av beløpet før jeg for solgt? :O først for å overføre til exchange for så selge fra exchange igjen
Det stemmer. Trezor er kun en off-chain lommebok.

Du kan sende BTC rett til en BTC adresse du har på f.eks Binance, så selger du BTC til USDT, deretter så kan du få USD eller EURO sendt til konto.

Du betaler mellom 5-10 dollar som regel for en trx på BTC nettverket, så det kommer ann på mengder også.

Om du skal trade BTC så kan det være økonomisk å ha BTC på en børs, istedet for å sende fram og tilbake, fee-messig.


Lykke til
Sist endret av revo85; 10. mars 2021 kl. 01:16. Grunn: Tileggsinfo