Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1105
Anonym bruker
"Ydmyket Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, har noen lapper på 130 bestilt, vil oppi mot 200ug ish, klipte av en kvart bit av en lapp til som jeg tenkte og ta sammen, er godt kjent med psykedelika men aldri klippa opp en blotter før

Begynte og skrive, så på klokka og skjønte nå må keg starte trippen snart, tok en neglesaks? Og en pinsett til og holde blotteren og klipte rett igjennom. Er dette den «riktige» måten å klippe opp en blotter på uten og miste effekt?
Det er usikkert om syra er fordelt likt over lappen, så det å klippe er ikke optimalt. Det riktige for å dele opp en blotter er å løse det opp i noe annet, som vodka eller vann.

Selv har jeg god erfaring med å dele opp blottere med henda og tenna og; men dette er på små lapper (0.5x0.5cm).
Glemte meg litt på morgen men tok 4-5 bars når jeg våkna og en jay, det er noen timer siden og har sinnsyk stor toleranse på benzo. Disse er bestilt så de er ganske gode, holder en og en kvart eller burde keg kjøre på med 2?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kupper denne gamle tråden litt;
Er det noen som har erfaring med at blotter papir taper seg over tid? Jeg mistenker at de tørker inn og mister sin evne til å absorbere vesken over tid. Stemmer dette?
Dersom produktet dryppes rett på tungen funker det som ønsket, men når det blir dryppet på blotterne er tilbakemeldingene ofte at de gidde null effekt. Selv om de tas samme dag. De blir også lagret luft tett og er ikke utsatt for lys.
Erfaringer? Er sukkerbiter bedre alternativ?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal aldri dryppe lsd rett på tunga for man kan aldri være sikret mot at det man klemmer ut av pipetten er en dråpe, plutselig kommer det to nahmean og den risken er ikke verdt å ta.
Min erfaring er at blotterpapir så lenge lagra riktig holder i mange år pakka lufttett , men når ferdig dryppa blotter ligger ute i luft taper effekten seg med åra.