Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 597


Kom over disse som jeg tror er veksthormoner. De har vært oppbevart i kjøleskapet, men de er i en slags pulverform i kapslene. En venn som er interessert i og ta disse, så lurte på om noen vet hva mann evt skulle blandet det ut i (?) om det er det mann skal eller om de er sånn pga av noe annet (?) som jeg tviler på at er bra.
Jepp har brukt akkurat det der. Du trenger injeksjonsvæske fra apoteket. Koster ikke mye for 20ml glass. 10ml vann pumper du så inn i vekstglassene, så har du 1iu per ml. Bruk insulinsprøyter og sett i magefettet rundt navlen. Les deg opp, eller kompisen din først også uansett. Tipper de også er gamle de glassa der, men jeg hadde ingen problemer.

Skal du ha noe effekt av vekst så må du ha jævlig mye mer enn det der også. Brukes vel oftest i 6mnd pluss
Sist endret av NodSquad; 5. november 2020 kl. 22:36.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jepp har brukt akkurat det der. Du trenger injeksjonsvæske fra apoteket. Koster ikke mye for 20ml glass. 10ml vann pumper du så inn i vekstglassene, så har du 1iu per ml. Bruk insulinsprøyter og sett i magefettet rundt navlen. Les deg opp, eller kompisen din først også uansett. Tipper de også er gamle de glassa der, men jeg hadde ingen problemer.

Skal du ha noe effekt av vekst så må du ha jævlig mye mer enn det der også. Brukes vel oftest i 6mnd pluss
Vis hele sitatet...
Takk for svar, skal be han lese seg opp! Ville bare vite hva han skulle blandet det ut i, eller som jeg fryktet at de var gått up på dato eller noe. Så resten får han lese seg opp om selv siden jeg vet nada om det! Men da kan jeg gi dem fra meg og vite at de skal være sånn og at det må blandes ut og med hva!
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Takk for svar, skal be han lese seg opp! Ville bare vite hva han skulle blandet det ut i, eller som jeg fryktet at de var gått up på dato eller noe. Så resten får han lese seg opp om selv siden jeg vet nada om det! Men da kan jeg gi dem fra meg og vite at de skal være sånn og at det må blandes ut og med hva!
Vis hele sitatet...
Vekst er jævlig dyrt så hvis det er dine så tenk på om du bare vil gi dem bort
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Vekst er jævlig dyrt så hvis det er dine så tenk på om du bare vil gi dem bort
Vis hele sitatet...
Ja, de er mine, men dette er noe som ble funnet i ett dødsbo av ting som skulle kastes, og han er jo kompis han før de jo selvfølgelig «gratis»