Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1223
Om man står på 2mg Subutex og 25mg Sobril samt tar Rivotril man får tak i illegalt, vil det være farlig å ta 25-50mg Quetiapin for å sove?

Har en kompis som ruser/medisinerer seg som sliter med søvn og lurer på om Quetiapinen vil være farlig å ta oppå det andre han får?
Sist endret av krystallkongen; 12. mai 2020 kl. 22:56.
Jeg har spist masse bikkjebein, også spist seroquel til kvelds, jeg har aldri opplevd noe farlig.
Men jeg har aldri tatt subutex da.

Syns også at Seroquel funker meget bra til å lande på en speed dag
Sist endret av Fuxurious; 13. mai 2020 kl. 00:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Om man står på 2mg Subutex og 25mg Sobril samt tar Rivotril man får tak i illegalt, vil det være farlig å ta 25-50mg Quetiapin for å sove?

Har en kompis som ruser/medisinerer seg som sliter med søvn og lurer på om Quetiapinen vil være farlig å ta oppå det andre han får?
Vis hele sitatet...

Jeg innbiller meg at 50 mg quetapine er sterkere en de andre medisinene. Den dreper effekten av dem og gir angstdenmpende, søvndyssende effekt. Ikke bli redd quetapinen når du tar den da den er dominerende. Du må tørre å flyte med den. Slappe av...og nyte følelsen den gir. Er du skeptiker blir du negativ i forhold til rusen den gir.
Sitat av M.A. Vis innlegg
Jeg innbiller meg at 50 mg quetapine er sterkere en de andre medisinene. Den dreper effekten av dem og gir angstdenmpende, søvndyssende effekt. Ikke bli redd quetapinen når du tar den da den er dominerende. Du må tørre å flyte med den. Slappe av...og nyte følelsen den gir. Er du skeptiker blir du negativ i forhold til rusen den gir.
Vis hele sitatet...
Man får ikke rus av quetiapin, og det er i hvert fall ikke sterkere enn noen av de andre rusmidlene som ble nevnt..

Jeg har tatt quetiapin for søvn når jeg har gått på både buprenorfin og ulike benzoer, gikk helt greit.