Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 995
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Noen som har noen gode kilder på dette? Rusen i seg selv er så dårlig og ubehagelig at det burde være grunn til å la være i seg selv, men trolig har mange forsøkt eller tenkt på å forsøke dette.

Tenker da både på helsefareøkning ved å snorte "vanlig" ritalin og ritalin depot.

At det ikke er å anbefale, er greit nok, men man skulle gjerne hatt noe å slå i bordet med eller å vise til for å fraråde.

Det er tross alt slik vi skal jobbe nå, informere med fakta eller gode kilder på det vi sier.

Det eneste bindestoffet jeg kjenner til eller er opplyst om via pakningstillegget er hydrochlorid. Wikipedia opplyser om at dette brukes for å gjøre medikamenter vannløselige.
Trodde ritalin var vannløselig i seg selv, har for øvrig alltid hatt depot tabletter så har ikke undersøkt metylfenidat så mye i seg selv i ren form.

Jeg frekventerer en del lokasjoner og miljøer der folk kunne finne på dette, så er nyttig å kunne dele med 3. parter senere
Det er nok ikke spesielt sunt for slimhinnene å bli utsatt for alskens substanser hele tida, men vil tro løsemidlene gjennomsnittlig gatespeed ofte er blandet med, er verre enn bindestoffene man får i seg gjennom ritalin.
Har knust innholdet på X antall Ritalin kapsler og snortet det. Kaller det "fattigmanns Kokain", siden det funker litt som coke på den måten. Blir en annen effekt enn å spise dem, da opplever jeg kun vanlig medisinsk effekt.

Har snortet en vanlig 10mg tablett, og det gjør jeg aldri igjen. Tett nese, bortkastet pille.
Har snortet masse ritalin, det går igrunn helt fint. At man får tett nese er dog sant, men jeg vil på ingen måte si det var bortkastede piller.
Du kan ekstrahere virkestoffet fra bindemiddelet med kaffefilter og sprit.

Bindestoffet er forresten ikke hydrochlorid. Hydroklorid er saltsyre, Ritalin inneholder Metylfenidathydroklorid, som er saltet av Methylfenidat base og saltsyre.

Helsemessig må det være en del tryggere enn speed. Har selv fått PMMA solgt som speed når det var i omløp for eksempel, noe som er livsfarlig.