Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4662
Hei!

Har et lite spørsmål til dere som liker energidrikker og andre typer drikker.

Ville dere ha kjøpt energidrikker på nettet? Tenker på å starte en nettbutikk der du kan kjøpe mange forkjelligeenergidrikker fra over alt i verden, men lurer på om det faktisk er attraktivt.
Tror en del folk hadde vert interessert om prisen hadde ver rett og du hadde skaffet noen eksotiske energidrikker som man aldri ville klart å skaffe ellers. Det er flere som samler på mange energidrikker, og så er det dem som bare vil ha de vanlige energidrikkene som redbull, burn etc, men om du skulle klart å få dem til å kjøpe fra deg må du få til en pris som er bedre enn butikkene, men det kan kanskje bli vanskelig. Lykke til ihvertfall!
Kommer helt ann på prisen... hvis det er dyrere enn i butikk så Nei..
Trådstarter
2 0
Takk for svar. Målet er å få solgt drikker som du ikke får kjøpt i butikkene, eller ihvertfall i norske butikker. Vi har også tenkt til å selge større mengder av kjente drikker som Burn, Mountain Dew ect ect for en billig penge (kanskje billigere en i Sverige?)
Selv om drikken billigere enn andre steder kan jeg tenke meg at det ikke blir spesielt billig med frakt, har du tenkt på noen løsninger til dette?
Husk at du må betale eventuell toll også.
Husk også at alle tilsettinger og innholdet i drikkene ellers må være godkjente i Norge, og at varedeklarasjonen er på norsk.
Jeg drikker kun noen få Reddbul i løpet av et år, men mange jeg kjenner drikker energidrikk hver dag. Det kan jo være penger å spare dersom en har et stort forbruk og du klarer å få prisen lav nok. Lykke til med forretningsidéen.
Klem fra Betty
Hvis du hadde solgt gode ingefærøl varianter hadde du fått en kunde her ihvertfall.