Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 860
Som alle andre hører jeg drittmye musikk. Men begynner å bli drittlei de fleste spotify-lister jeg har mekket ihop eller får servert av algoritmer.
Så skjedde det at jeg snublet over East Village Radio(nå nedlagt, knall artikkel her), og ble øyeblikkelig en fan. Her spilte folka drittkul musikk som jeg aldri hadde hørt før. Et friskt pust fra P3/a-lista.
Det ene programmet, URL="http://chanceswithwolves.blogspot.nl/2015_02_01_archive.html"]Chances With Wolves[/url], fikk meg superhekta og nå er jeg nesten gjennom alt.

Nå ser jeg etter noe som ligger i samme bane jeg kan kose meg med i web/spotify-format. Noe som inneholder ingen/minimalt med prating, ~null musikk fra a-lister, null reklame. Men, det bør ha en viss stil og omtanke, det funker dårlig å slå på random og forvente at det fikser alt, en dj med litt smak er å foretrekke.

Noen forslag anyone?