Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3110
Hei! Jeg har liksom prøvd veldig mye forskjellige psykedlika, samt cannabis og MDMA. Jeg har dog aldri vært borti sentralstimulerende(med unntak av Ritalin), og lurer på hvordan rusen på speed føles ut.

og jeg lurer også på om det er en fornuftig måte å ta det på? Som f.eks ved MDMA så tar jeg det fornuftig og post-loader og pre-loader med diverse vitaminer/5-HTP, Magnesium, etc. Finnes det noen lignende teknikker som på MDMA? Må man drikke like mye vann som på MDMA? Andre måter å redusere nedturen på? F.eks på MDMA så tar jeg aldri mer enn 125mg, der går grensa for min del. Tar jeg mer enn det så gnisser jeg så voldsomt med tenner og hender jeg får blackouts. Lignende dose på speed=

Kan kanskje legge til at jeg ikke har noen konkrete planer om å ta speed, men at jeg ikke utelukker muligheten hvis jeg skulle blitt tilbudt det ved rett sted og anledning.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Eneste "fornuftige" måten jeg kan tenke meg er vel om du tar en bitteliten liner og faktisk holder deg til den. Så får du "kvikk og grei" følelsen. Og av så lite skal det strengt tatt ikke bli noe nedtur av?

Men for all del, speed = crap crap crap.
Ta speeden i drop så slipper du å ødelegge nesa, kjeftn, tannkjøttet. Du putter speeden i sigarettpapir å svelger det å lar det gå i oppløsning i magesyra, da får du en stigende kurv å ikke rett opp som med sniffing.
Går vell ikke an å ta fornuftig speed i Norge, når det er blandet ut med alt mulig dritt bla. Meth. Tar en linje så blir du plutselig grisehøy og våken i et døgn.. Amfetamin finnes omtrent ikke i Norge lenger virker det som.. Dessverre.
Sist endret av CountDrugula; 4. januar 2013 kl. 02:13.
>Det går fakgtisk an ja, men du kommer alltid til å jage etter neste linja/droppen hvis du ikke er en ekstremt sterk person.
Hvor fornuftig det er å i det heletatt ta amf. er jo et spørsmål i seg selv, men hvis du nå skal gjøre det så prøv å få et så rent produkt som mulig. Vil også anbefale oralt inntak så du slipper å ødelegge slimhinnene i nesen din. Ta det så sjeldent som mulig for å unngå at det blir en vanesak og du blir avhengig. Spis og drikk selv om du ikke er sulten er også å anbefale på det sterkeste.
Ja, det er en viktig ting hvis du skal på en lengre tur 7 Timer +....
Spis ca. hver 4 time og drikk ca 5 dl vann i timen.... er i allefal et råd swim ga meg
Sist endret av joinas; 5. januar 2013 kl. 11:42.
Problemet er jo at det er nesten umulig å få tak i ren vare. Også er det jo ikke sikkert det er amfetamin engang.
Er mye meth som går som amf og den også er blandet ut med gud vet hva. Kanskje syntetisk speed er løsningen?
Bare sånn litt of topic:

Hva er forskjellen på:

rød /oransje speed
blomsterrmakka
marsipan osv.... har hørt disse kallenavnene på forskjellige "typer" speed men hva er forskjellen?
Det lureste er å ta det i en sprøyte uten spiss og blande det i vann også sprute opp i anus
Ikke overdriv, drikk nok vann, trøkk innpå noen mineraler/vitaminer og ikke minst ha noe lettspist tilgjengelig. For min del er sistnevnte det viktigste, det er når magen begynner å gnage jeg virkelig føler meg crap.

Uansett er ikke litt speed en gang noe du trenger å planlegge som en syre-trip, du bør heller bruke den energien på å tenke over det faktum at det sannsynligvis ikke blir siste gang. Videre missbruk er den eneste reelle faren.
Det er kjekt å ha en liter iskrem i fryseren, det er vel omtrent det eneste jeg klarer å spise etter speedbruk. Eventuelt noe suppe-greier. Det er også kjekt med øl i kjøleskapet.

Det er veldig lett å bli glad i speed også, så gi bort det du har igjen eller bruk alt på en gang. Ikke kjøp speed i bulk, det er dust. Og så anbefaler jeg å ta speed tidlig på dagen, da har du ihvertfall sjanse til å sove etterhvert.