Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1999
Hei jeg har nettop kjøpt meg en PS3 i Danmark og lurte på om det var mulig å koble PS3-en til pc skjermen via pc-en. Har ikke HDMI port på skjermen så det er ikke mulig å koble den direkte. Har bare HDMI kabel til dette. Takk for alle svar dere kan gi!
PS: Har ingen mulighet til å kjøpe ny skjerm, converter eller noe lignende
Sist endret av Bamse5b; 12. oktober 2012 kl. 12:58.
Funker fjell http://www.ebay.com/itm/For-Xbox-360...item1c27c95f90

Åja, du sa ps3 vent så skal jeg finne noe
Sist endret av Rosapanter; 12. oktober 2012 kl. 12:59.
Itillegg må skjermen ha støtte for hdcp

mulig æ va litt snart her, da æ ser nu du skal koble til selve pcen og ikke skjermen ^^,
har ikke prøvd det
Sist endret av Gitchen; 12. oktober 2012 kl. 13:01.
Bamse5b's Avatar
Trådstarter
Skjermen min kan spille HD filmer og sånt. Men den mangler bare HDMI inngang.
Har helst lyst å kjøre PS3 uten å kjøpe noe ekstra. Jeg lurte bare på om jeg kan spille på skjermen via PC-en min (siden den kan ta imot HDMI) Men Takk for svarene hittil
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Bamse5b Vis innlegg
Skjermen min kan spille HD filmer og sånt. Men den mangler bare HDMI inngang.
Har helst lyst å kjøre PS3 uten å kjøpe noe ekstra. Jeg lurte bare på om jeg kan spille på skjermen via PC-en min (siden den kan ta imot HDMI) Men Takk for svarene hittil
Vis hele sitatet...
Du kan ikke koble playstation inn i pcen for så og få skjermbilde til playstation ut av pcen igjen nei.
Bamse5b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Du kan ikke koble playstation inn i pcen for så og få skjermbilde til playstation ut av pcen igjen nei.
Vis hele sitatet...
Det var synd, da får jeg låne en TV av faren min da. (Vi har 3 TVer, 1 ekstra og 2 i bruk)
Sist endret av Bamse5b; 12. oktober 2012 kl. 13:07.
skjermen din har sikkert DVI , da er det bare å kjøpe seg en DVI til HDMI overgang som jeg bruker ..
kjører da lyd over optisk
Bamse5b's Avatar
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
skjermen din har sikkert DVI , da er det bare å kjøpe seg en DVI til HDMI overgang som jeg bruker ..
kjører da lyd over optisk
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på det, men akkurat nå har jeg ikke noe penger. (Var på ferie og brukte alle pengene mine )

Er det mulig å koble PS3 til en skjerm via PC-en min da?

Kjøpte en HDMI til DVI-D overgang som gekko sier, men får ikke til lyd
Sist endret av Bamse5b; 12. oktober 2012 kl. 13:11.