Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1648
Hei alle freakere Jeg har tatt ca 1-2 mg suboxone jevnt fordelt utover det siste døgnet og lurer på om jeg uten fare kan drikke en halvliter øl.
Tok sist en liten linje for ca 3 timer siden, jeg vet at det er farlig å blande subutex og suboxone med alkohol.
Men kan det være noe farlig om jeg drikker bare en eneste halvliter med tuborg?
Jeg fikk så veldig lyst å kose meg med en pils etter en fantastisk nyttårsfeiring.
Jeg har ingen intensjoner om å drikke mer en kun en halvliter øl.
Jeg regner med at blandingen av sub og alkohol først begynner å bli farlig når man inntar større doser, men jeg finner ingen konkret informasjon noen plass.
Så hva tror dere kan jeg kose meg med en øl eller er det en for stor risiko å ta?

Håper på raskt svar.
Og Godt Nyttår til alle som måtte finne på å titte innom her
Jeg har værtfall gjort det ved flere anledninger, og det har godt bra med meg.
men vet ikke om det er heldig da.

Godt nyttår, Kos deg!
Har generellt høy toleranse på det meste, så da satser jeg på at en halvliter skal gå bra.
Har ingen planer om å drikke mer en det uansett, blir en kosepils etter en lang dag

Takk for raskt svaret
Ring Gift telefonen og hør. Døgn åpent, og du kan være helt anonym.

22591300
Det gikk bra kosa meg med en kald halvliter og litt playstation, er vel blitt 5 timer siden nå å jeg puster ennå
Regner med man må opp i litt større mengder før man risikerer respirasjons farene.
Sist endret av EuroPalleJesus; 1. januar 2011 kl. 08:09.