Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1056
Noen fortalte meg at det var ulovelig å impotere N2o, også kallt lystgass, lattergass. Man må ha mengder lystgass for å kunne holde seg konstant "ruset" på dette, men jeg mener, det er da helt ufarlig?

Jeg har tatt lystgass et par ganger hos tannlegen, og er meget fornøyd. Etter 2 minutter med gassmaska over ansiktet er jeg helt i skyene. Det gir en tilstedeværende bra opplevelse, samtidig som du er godt plassert på jorden. Ingen påvirkninger på hjernen, men kjenner at kroppen liker det. Noen andre som har gøyale opplevelser med N2o?
Mangelen på oksygen vil vel ha påvirkninger på hjernen over lengre tid?
Utdrag fra wikipedia : Virkning på kroppen [rediger]

Ved innånding forårsaker dinitrogenoksid den nevnte ufølsomheten overfor smerte, samt eufori, svimmelhet og i visse tilfeller en svakt afrodisisk virkning. Større doser over kort tid kan dessuten medføre mild kvalme eller varig svimmelhet. Gassen i seg selv er ikke giftig, men kan fortrenge oksygenet i indåndingsluften og dermed føre til kvelning.
Lengre tids bruk i større mengder er forbundet med symptomer som minner om mangel på B12-vitamin; blodmangel og skader på nervesystemet. Mange merker også lattergass på hørselen, ved at alle lyder kan virke metalliske. Virkningen varer veldig kort, maks 5 minutter etter en innhalering.
Vis hele sitatet...
Det gir jo ikke svar på import men ja.
Det selges på jernia, som patroner til kremdispensere, virker fjell Jeg har "trippet" på n2o, eller vært helt bort når jeg har lugget på senga og tatt det
Trådstarter
Sitat av 84|\|3|> Vis innlegg
Det selges på jernia, som patroner til kremdispensere, virker fjell Jeg har "trippet" på n2o, eller vært helt bort når jeg har lugget på senga og tatt det
Vis hele sitatet...
Du vil altså si at det fungerer bra? Er det samme rusen som man får i tannlegestolen, eller er den sterkere?
Husker en episode av CSI:Miami der en dame døde(mangel på oksygen) av dette.
Tror ikke det er noe man skal være ganske forsiktig med, vertfall i større doser.
Brukes whippets (patroner), puster man vel innimellom, så det er ikke så farlig å puste inn ren n2o. Skal du derimot ordne deg en tank og bruke slange og maske, må du ha en oksygentank i tillegg og lage et oppsett som gir deg rundt 21% oksygen som i luft, og som i oppsettet hos tannlegen.
Sist endret av xtapolapocetl; 29. juli 2009 kl. 01:27.
Trådstarter
Jeg leste innpå tidligere tråder at noen ikke fant dette på Jernia. Noen som har sett det den siste tiden? Går det forresten ann å kjøpe patronene, få det i en ballong, trekke det inn i lungene og nyte rusen? eller er man nødt å ha den pistolen?
Krem "thermosen" man bruker sammen med de patronene til og lage krem funker som fjell.
Da slipper du fikling med patronen og kan kanskje spare deg for ett par nasty brannsår(frostsår egentlig) på fingrene.
hvordan lage hull i ampullen
jaja det går fortsatt ann og kjøpe detta på Jernia! Kjøpte en pakke, for en uke siden

Sitat av Zaratuz Vis innlegg
hvordan lage hull i ampullen
Vis hele sitatet...
vel jeg brukte bare en syl og banket ned med en hammer, med teip utenfor ballongen, så wiips!
Sist endret av Sluzzz; 30. juli 2009 kl. 19:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.