Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1254
Hei.

Jeg lurte på om det fantes noen addons til WoW som gjorde at man kunne ha to one hand swords på ryggen?
Det hadde vært så mye fetere enn å ha de på siden.

Takkk.
Er vel slik at det bare er noen sverd man kan ha på ryggen. Noen av disse er Twin Blades of the hakkari og Phantom Blade, så vidt som jeg vet i allefall
Trådstarter
35 0
Ok..Er disse sjeldne?
Sitat av Fjallis
Hei.

Jeg lurte på om det fantes noen addons til WoW som gjorde at man kunne ha to one hand swords på ryggen?
Det hadde vært så mye fetere enn å ha de på siden.

Takkk.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler sterkt på at dette ville gå an. I hvert fall ikke så andre players kunne se at du hadde de på ryggen. Du kan jo ikke bruke addons til å endre på grafikken i spillet, da hadde det blitt totalt kaos.
Sist endret av hedningen; 24. november 2006 kl. 22:09. Grunn: Putta inn quote
Fjallis : Phantom Blade er req. lvl 45 , mens twin blade'sa dropper i ZG (20-manns lvl 60 instance)
Sitat av hedning*
Jeg tviler sterkt på at dette ville gå an. I hvert fall ikke så andre players kunne se at du hadde de på ryggen. Du kan jo ikke bruke addons til å endre på grafikken i spillet, da hadde det blitt totalt kaos.
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem! Du bare endrer grafikken, så blir dette sendt til serveren og alle får oppdatering!
[/lol]


Selvfølgelig går ikke dette. En addon som endrer grafikk for alle spillere er .. vel, håpløst/umulig.
"Heehe, Ragnaros er en rosa elefant ollololo"

Ellers har jeg aldri sett/hørt om en addon som gjør dette. (Endre grafikken for din karakter lokalt)
Vet at det var en addon som fikset fargen på hunters tier 2 sett. Men det er vel neppe det samme.
Det er ikke mulig å forandre på den grafikken du etterlyser.
End of story..!
Skal være mulig, det var iallefall det. Skifte modeller, farger, etc. Aner ikke om det lenger er funksjonabelt
Funker å forandre din egen grafikk, men andre kan ikke se den. Husker ikke hvordan man gjør dette, men på wow forumsene var det en hunter som forandret pettet sitt til Spirit Resser
Går an å endre grafikken din lokalt. Alt ifra utseende på rustning og våpen. Men blir du tatt, er det bye bye. Husker det florerte en hel del nude skins en tid tilbake
Er vel mulig å bruke noen filer fra Twin blade's of the hakkari mappa som gjør at de kommer på ryggen? Dette vil bare du kunne se thuogh, som sagt.

Går fint an å skifte models og grafikk i WoW med programmer som er laget for nøyaktig dette. WoW model viewer er vel ett av disse programmene. Hvorvidt du klarer å skifte posisjonering av våpen er jeg desverre ikke sikker på, men jeg tror da det skulle vært mulig.
For å gjøre det helt klart; JO, du kan få Ragnaros til å se ut som en stor rosa elefant, -men bare for deg selv.

Så nei, du kan ikke forandre hvordan andre players ser deg. Men 'for deg selv' kan du forandre på så godt som alt.

Om du er VELDIG fiksert på å få tak i 2 sverd som ser bra ut på ryggen, har du
the Twin Blades of Hakkari fra Zul'Gurub.
Men for å være HEEELT ærlig, er det kun offhanden som er verdt å samle på. Spørs hvor langt du/guilden din er komt. Ikke baser spillet ditt på utseende, enkelt og greit.
Du kan se ut som en homofil sirkusklovn i dyp ecstacyrus, men samtidig drepe folk før de rekker å le av deg.

>nightLook
Nei, det skal ikke være mulig å skifte posisjonen til våpene, iallefall var det ikke mulig før i tiden. Ved å bytte tekstur\modell vil du bare endre hvordan våpenet ser ut, men ikke posisjonen dens.

Det du derimot bør undersøke er hvilke argumenter som MPQfilen tar for sine modell-filer. Nå husker jeg ikke hvilket program som lar deg endre disse, men det finnes et der ute. Det er nesten garantert at dette kan endres ved å endre en av verdiene som hører til hver våpenmodell. Men særlig optimistisk er jeg ikke.