Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1314
Anonym bruker
"Sjuk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om politiet sjekker for butangass på urinprøver (ruskontrakt)?

Jeg sniffet det på fredag/lørdag, og har urinprøve imorgen (onsdag). Sjekker de for dette, og vil det eventuelt være ute av system innen onsdag?
De bruker vel stort sett å teste for amfetamin, kokain, hasj og opium/heroin så det skal være bankers, men la meg spørre, hvorfor i alle dager holder man fortsatt på med dette? Du vet hva som skjer når du sniffer løsemidler?
Anonym bruker
"Sjuk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
De bruker vel stort sett å teste for amfetamin, kokain, hasj og opium/heroin så det skal være bankers, men la meg spørre, hvorfor i alle dager holder man fortsatt på med dette? Du vet hva som skjer når du sniffer løsemidler?
Vis hele sitatet...
Fikk tilbudet og tenkte hvorfor ikke siden jeg aldri hadde prøvd det før (eller hørt om det), ganske dumt ja. Dette er altså noe jeg gjorde en gang og aldri igjen. Er jeg safe på pissingsen?
Anonym bruker
"Sjuk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Du vet hva som skjer når du sniffer løsemidler?
Vis hele sitatet...
Fortell, jeg vil gjerne lære mer
Sniffing av drivgasser som propan og butan/isobutan fra sprayflasker forekommer, særlig hos tenåringer. Propan og butan/isobutan er lite giftig i seg selv. Ungdommene utsetter seg for svært høye konsentrasjoner med gass, og får symptomer/rus fordi gassen fortrenger oksygen fra luften man puster inn («kvelningsrus»). For lite oksygen til kroppen vil kunne gi ulike symptomer, avhengig av hvilke organer som påvirkes. Rusen forsvinner kort tid etter avsluttet eksponering. Når man holder på å ruse seg på denne måten øker faren for plutselig hjertestans.

Felles for sniffing med løsemidler og drivgasser er at symptomene kommer raskt. I begge tilfellene kan plutselig hjertestans forekomme. Det er derfor viktig å forholde seg rolig rundt personer i snifferus og ikke lage stressende situasjoner.

Trøtthet, sløvhet og hodepine.
Rennende nese og svie i øynene
Kvalme, oppkast
Høy puls, vondt i brystet, hjertestans
Hoste, rask pust, pustevansker og kvelning

Ved nedsatt oksygentilførsel til viktige organer som hjerne og hjerte kan mer alvorlige symptomer oppstå.

https://www.helsenorge.no/giftinform...dler/sniffing/

Personlig hadde jeg valgt russisk rulett - det ser mye kulere ut.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Sjuk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
pisseprøven gikk fint for de som lurte, og jeg føler meg helt okei
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
pisseprøven gikk fint for de som lurte, og jeg føler meg helt okei
Vis hele sitatet...
Ja, det er når du har brukt det 50+ ganger, du starter å bli skada i hodet
Når man trodde man hadde hørt alt!

Løsemidler er ikke noe tull og gir ingen form for rus. "Rusen" er kroppens reaksjon på at den tror den kveles. Langvarig bruk vil føre til skader, neb selv engang kan føre til skader og/eller død pga oksygenmangel.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huff og huff, drev med dette en periode selv som tenåring, men tok fort skrekken da jeg trodde jeg skulle daue den ene gangen jeg gjorde det.

Farlige greier!!!