Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3168
Halla! Hadde en ganske ubehagelig trip igår (Lørdag). Jeg hadde vært på byen, drukket ish 2 flasker vin. Synes ikke byen var noe særlig, så jetta. Bestemte meg da for å kjøpe noe molly. Kjøpte da en halv grammer. Pluggen sa at der var utrolig sterk mdma, noe jeg stolte på. Jeg satte meg på toget hjemover, tok ca 3 småe liners på doen, og venta. Jeg kjente nada av de? Så kom jeg hjem ikke sant, tenkte fuck it, og svelgte en svær rizlabombe. Da begynte jeg å bli rusa, men ikke som jeg har blitt før. Jeg kjente ikke den serotonin blissen som pleier å komme over meg som et varmt teppe. Så utover kvelden, fra ca klokka 01:00 til 07:00. Da hadde hele halvgrammern blitt tatt. Hehe. Jeg er ikke noe mdma misbruker og har kun tatt en stor dose før, på rundt 300mg. Det var den ene gangen jeg begynte å se ting som ikke var der. Men fyfaen, i går var d kaos. D begynte med at jeg så ting i sidesynet, har klump i magen når jeg skriver dette:/ Så hender foran øynene mine som forsvant når jeg blunket. Det værste kom rundt 7 tia, da jeg slukket lysene og skulle legge meg. Plutselig så jeg en fyr stå rett foran senga mi. Jeg tenkte ikke mye over det der og da, men jeg hilste, sa hei og vinket. Han vinket faen meg tilbake. Jeg snudde meg og la meg i senga. Så reiste jeg meg igjen, og gjorde samme, sykt ekkelt, han sto der fortsatt. Han hadde på seg typ dress og en hatt, så ikke noe ansikt. Så slo jeg på lyset og han fada bort på under et sekund. Slo av lyset igjen, der var’n. Sov knapt 3 timer den natta. Fyf så ekkelt. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Har ikke turt å skru av lyset i natt, så har døgna. Veit det er helt idiotisk å slenge i seg halvgrammer, er ikke meg, men trodde somsagt at jeg ble scamma og at den ikke funka så bra. Alt hjelper nå, får jeg tør helt ærlig ikke å legge meg
Mdma halliser er så sykt skummelt ekte.

Det rareste med det hele er jo hvor "normalt" det er for oss å se disse folka mens man tripper.

Edru så hadde det blitt veldig annerledes reaksjoner til en person som feks står over senga

Når du våkner opp igjen etter litt søvn så blir hodet helt normalt igjen, bare slapp av, legg deg i stua kanskje, med litt bakgrunnsmusikk, det hjelper nok veldig på å finne roen.
@colakork

Jakis jeg sa jo legit hei til han! Og han sa hei tilbake med hånda. Jeg tenkte ikke noe mer på det, men idag når jeg er edru kom jeg på det og fikk frysninger over hele kroppen. Det var skikkelig freaky. Nå når jeg er på rommet mitt er det nesten som om jeg tror at han står bak meg. Faen as! Hakke tatt molly på langt over et år, så presterer jeg å svelge så sykt mye. Er veldig veldig skuffa over meg selv as

Sitat av colakork Vis innlegg
Mdma halliser er så sykt skummelt ekte.

Det rareste med det hele er jo hvor "normalt" det er for oss å se disse folka mens man tripper.

Edru så hadde det blitt veldig annerledes reaksjoner til en person som feks står over senga

Når du våkner opp igjen etter litt søvn så blir hodet helt normalt igjen, bare slapp av, legg deg i stua kanskje, med litt bakgrunnsmusikk, det hjelper nok veldig på å finne roen.
Vis hele sitatet...
Se mld over
Sist endret av johnnycola; 29. november 2021 kl. 07:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For store doser og man opplever gjerne ubehagelige bieffekter man ikke ville gjort på mindre doser.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri opplevd hallis på molly. Må man ta veldig stor dose? Hvis ts tok 150mg bare så er vel det normal dose? Hadde tenkt det var grensepykose og at ts ikke tålte stoffet jeg ass men interessert i å høre hvor vanlig halliser på molly er?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har aldri opplevd hallis på molly. Må man ta veldig stor dose? Hvis ts tok 150mg bare så er vel det normal dose? Hadde tenkt det var grensepykose og at ts ikke tålte stoffet jeg ass men interessert i å høre hvor vanlig halliser på molly er?
Vis hele sitatet...
Normal dose MDMA for de aller fleste ligger på 120mg-150mg, men spørs jo også om det var rene saker også med tanke på at det er tørke og en del annet selvfølgelig.
Selv har jeg opplevd halliser på molly flere ganger, starter gjerne med at jeg ikke kan bruke telefon i det hele tatt fordi det blir for vanskelig å se på skjermen. Synet begynner å dirre/riste litt nesten og det er bare ubehagelig og ekkelt.

Halliser er ikke bare ting som ikke er der eller geometri i alle verdens former og farger, det kommer i mange former og fasonger som feks pustende vegger bare for å ha nevnt noe.
Er gjerne opp i dødsfarlige doser fantasien manifesterer seg i virkeligheten.

Det er ikke gøy eller skummelt fordi du er så utav det at alt går på automatikk.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
starter gjerne med at jeg ikke kan bruke telefon i det hele tatt fordi det blir for vanskelig å se på skjermen. Synet begynner å dirre/riste litt nesten og det er bare ubehagelig og ekkelt.

Halliser er ikke bare ting som ikke er der eller geometri i alle verdens former og farger, det kommer i mange former og fasonger som feks pustende vegger bare for å ha nevnt noe.
Vis hele sitatet...
Det har jeg opplevd også men ser ikke på visuals som det samme som hallis som en mann som står å vinker tilbake foran deg. Det høres mæd noia ut og jeg lurer på om disse hallisene er så fysiske at de ser reelle ut som en med schizofreni ser sine halliser eller om de er mer lucid og eteriske så man kan skille de fra virkeligheten?
Knips kan gjerne ha 2cb i seg som fører til mer halliser.

Bare for å ha det sagt.

Høres ikke ut som en veldig hyggelig opplevelse du hadde der, gi det en uke eller to og spis vitaminer for å fylle på igjen så kjenner du deg nok bedre da.
Søvn, næringsrik mat og væske, få det i deg uansett om du har matlyst eller ikke. Kosttilskudd som C-vitmin, L-Tryptofan og L-Tyrosine kan hjelpe på. Ellers så må du egentlig bare ta en dag om gangen, følelsene du sitter på nå er helt normalt og er forbigående. Det er bare prisen man må betale når man frityrkoker reseptorene sine. Lykke til og bare stå i det!
Hallisene ser helt ekte ut, hallisene gjemmer seg bak vegger, spretter opp og ned på bakken.. Fantasien får 100% bakke kontakt med virkeligheten.

Opplevde å bli tatt bilde av en hallis som brukte blits og da reagerte jeg aller først på blitsen i sidesynet.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Hallisene ser helt ekte ut, hallisene gjemmer seg bak vegger, spretter opp og ned på bakken.. Fantasien får 100% bakke kontakt med virkeligheten.

Opplevde å bli tatt bilde av en hallis som brukte blits og da reagerte jeg aller først på blitsen i sidesynet.
Vis hele sitatet...
Hah, sjukt! Takk for at du deler colakork! Tror jeg skal bli mer carefull med molly i fremtiden.. Vil ikke oppleve det der!
Kan tenkes at du har fått noe helt annet da det visstnok er og har vært tørke på mdma en god stund nå. Blir spekulativt, men har kjennskap til at både mda og mephedron samt andre ymse substanser er blitt solgt som mdma i denne tørkeperioden.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Jeg tror nok ikke det var selve stoffet - men hele settingen, alt for stor dose og energinivået ditt.
I det tidspunktet skulle du egentlig ha lagt deg for å sove og var sliten ett en kveld på byen + 2 flasker vin.
Når man gunn'er på med dobbel dose (300mg) når man er trøtt og full, så hallusinerer man veldig lett når man lander fra rusen.
Alkohol skal visstnok også dempe mye av MDMA-rusen.

Forholdsregler på mdma er svært viktig, da store doser og hyppig bruk er veldig skadelig:
Vær opplagt, ikke drikk flere enn 3 enheter alkohol, bruk vekt og ikke ta mer enn 150 mg. Test dopet ditt!
Sist endret av Chromatics; 29. november 2021 kl. 13:37.
Anonym bruker
"Farlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
min erfaring med mdma og alkohol er at mdmaen virker dårlig før alkoholen er ute av systemet, men når alkoholen går ut så smeller mdmaen skikkelig
2 flasker med vin?! Alkohol skal helst ikke brukes da alkohol fungerer så det demper sentralnervesystemet mens mdma skal aktivere så 2 flasker med vin høres overstadig mye ut. 2 glass med vin er egentlig nok for en god mdma rus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har jeg opplevd også men ser ikke på visuals som det samme som hallis som en mann som står å vinker tilbake foran deg. Det høres mæd noia ut og jeg lurer på om disse hallisene er så fysiske at de ser reelle ut som en med schizofreni ser sine halliser eller om de er mer lucid og eteriske så man kan skille de fra virkeligheten?
Vis hele sitatet...
Bro, du aaaner ikke. Jeg lå i senga liksom klokka 7 på mårningen. Snudde med og så står d en fyr der uten ansikt. Det er det ekleste jeg noen gang har opplevd. Der og da tenkte jeg hva i helvete. Jeg begynte og snakke med han liksom. «Hva vil du, skal du gjøre meg noe». Han snakket ikke men brukte armene til å snakke med meg. Fyf as, sov i dag og d gikk fint. Men er sykt skvetten nå og ser ting i sidesynet mitt.

Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Søvn, næringsrik mat og væske, få det i deg uansett om du har matlyst eller ikke. Kosttilskudd som C-vitmin, L-Tryptofan og L-Tyrosine kan hjelpe på. Ellers så må du egentlig bare ta en dag om gangen, følelsene du sitter på nå er helt normalt og er forbigående. Det er bare prisen man må betale når man frityrkoker reseptorene sine. Lykke til og bare stå i det!
Vis hele sitatet...
Ja ait bro. Takk for svar as, jeg skjønner at det er helt normalt i så høye doser. Men jeg klarer ikke skjønne hva jeg holdte på med. Jeg stoppa ikke å redosere. Skal skjerpe meg as

Sitat av wackwrack Vis innlegg
Kan tenkes at du har fått noe helt annet da det visstnok er og har vært tørke på mdma en god stund nå. Blir spekulativt, men har kjennskap til at både mda og mephedron samt andre ymse substanser er blitt solgt som mdma i denne tørkeperioden.
Vis hele sitatet...
Assa jeg var helt stuka as. Kjeven gikk amok og øya rulla som faen. Er ganske sikker på at d var noe mdma i det. Men d funka ikke særlig bra når jeg snorta det? Rare greier. Men når jeg svelga det smalt det som en jævel
Sist endret av johnnycola; 29. november 2021 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av johnnycola Vis innlegg
Plutselig så jeg en fyr stå rett foran senga mi. Jeg tenkte ikke mye over det der og da, men jeg hilste, sa hei og vinket [...] Han hadde på seg typ dress og en hatt, så ikke noe ansikt.
Vis hele sitatet...
Hattemannen er faktisk nokså vanlig å møte på under søvnparalyse og andre liminale hypnagogiske tilstander.

Du får avlegge en rapport

https://thehatmanproject.com/
Sitat av Koldun Vis innlegg
Hattemannen er faktisk nokså vanlig å møte på under søvnparalyse og andre liminale hypnagogiske tilstander.

Du får avlegge en rapport

https://thehatmanproject.com/
Vis hele sitatet...
Bro jeg er så redd for d der. Tør ikke skru av lyset as. Er også veldig veldig redd for søvnparalyser. Har ikke hatt en før men er sykt redd d kommer til å skje
Sitat av johnnycola Vis innlegg
Bro jeg er så redd for d der. Tør ikke skru av lyset as. Er også veldig veldig redd for søvnparalyser. Har ikke hatt en før men er sykt redd d kommer til å skje
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke får sove er det IKKE søvnparalyse.
Men derimot hvis du er våken i flere døgn kan du også begynne å se ting

Var oppe i 8-9 døgn (faktisk uten amfetamin) engang og hallisene var mildt sagt drøye. På denne tiden hadde jeg noen syreturer under belte og søvnmangel halliser er no joke!
Kult da! Aldri fått hællisser av mdma selv (og jeg har overdosert til de grader)