Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1449
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis noen rapporterer en story med åpenlyst salg av større mengde drugs til Snapchat, får politiet info om dette og går i sak mot denne personen?
Anonym bruker
"Oppblåst Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flaks at dette var rent hypotetisk, det hadde jo vært SINNSYKT idiotisk å legge ut en sånn story åpent på snapchat...
Svaret på spørsmålet ditt er mest sannsynlig JA
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres totalt latterlig ut å gjøre noe sånt. En oppmerksomhetskåt 17 åring kunne nok gjort noe sånt. Men
De som virkelig driver stort med drugs og som ikke blir tatt, har aldri snakket høgt om det engang.
Anonym bruker
"Kjær Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres totalt latterlig ut å gjøre noe sånt. En oppmerksomhetskåt 17 åring kunne nok gjort noe sånt. Men
De som virkelig driver stort med drugs og som ikke blir tatt, har aldri snakket høgt om det engang.
Vis hele sitatet...
Jau, det er nok av private snap kontoer som promoterer dette, selvsagt ikke de som selgere grammere, men det finnes.

Nå skal det nevnes at de eneste jeg har som selger "Stort" på snap, selger kun cannabis, sjeldent noe annet.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jeg er bare skikkelig overraska av alle kompisene mine som tørr/gidder å eksponere en god del varer på story på snap.
Det er jo private Storyies, men snapchat lagrer jo alt eller tar jeg helt feil? De skriver sånn "Masse god Coke, Xans,Rivo,Ket,Fleinsopp,Xtc, også er det bare å legge inn bestilling" Jeg bare syns de er helt idiotiske, de bare legger igjen masse spor, enten så er de stokk dumme i skallen, eller så gir de faen om de må inn i buret, men hvem vil eller er likegyldige til å sitte 6mnd eller 1 år eller mer i buret? Ikke jeg ihvertfall.

Til Mods: Si ifra hvis dette emnet bryter reglene og ikke ban meg med engang :-)
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jau, det er nok av private snap kontoer som promoterer dette, selvsagt ikke de som selgere grammere, men det finnes.

Nå skal det nevnes at de eneste jeg har som selger "Stort" på snap, selger kun cannabis, sjeldent noe annet.
Vis hele sitatet...
Hva om en jævla snitch rapporterer storyien/snappen til Snapchats moderatorer, blir det sendt inn til Politiet og de kan bli tatt??
Anonym bruker
"Kjær Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg er bare skikkelig overraska av alle kompisene mine som tørr/gidder å eksponere en god del varer på story på snap.
Det er jo private Storyies, men snapchat lagrer jo alt eller tar jeg helt feil? De skriver sånn "Masse god Coke, Xans,Rivo,Ket,Fleinsopp,Xtc, også er det bare å legge inn bestilling" Jeg bare syns de er helt idiotiske, de bare legger igjen masse spor, enten så er de stokk dumme i skallen, eller så gir de faen om de må inn i buret, men hvem vil eller er likegyldige til å sitte 6mnd eller 1 år eller mer i buret? Ikke jeg ihvertfall.

Til Mods: Si ifra hvis dette emnet bryter reglene og ikke ban meg med engang :-)
Vis hele sitatet...
Er Storyen privat, men det er fra dems egen konto, så høres det ut som de roter det til for seg selv, skulle trodd regel nummer 1 var og ikke benytte sine private kontoer for slikt......
Anonym bruker
"Sprudlende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres totalt latterlig ut å gjøre noe sånt. En oppmerksomhetskåt 17 åring kunne nok gjort noe sånt. Men
De som virkelig driver stort med drugs og som ikke blir tatt, har aldri snakket høgt om det engang.
Vis hele sitatet...
Du skal aldri si aldri, jeg erfarer at en del i 20-30åra tror de er helt urørlige pga darkweb og apper.
Poster bilder av narkotika til salgs, med telefonnummer, og adder hvem som helst i quick add som de ikke kjenner og tilbyr de drugs.

Dette er folk som ryker inn før eller senere og som misbruker drugs selv så de er for dumme til å skjønne hvor dumme de er.
Kokainbrukere (selgerne) er værst for de er så høy på seg selv og tror de er kongen og skal flexe det til alle! En gang var det en random som addet meg og sendte snapper av 200 gram kokain, hundrevis av piller osv og skrev "Bislett"
Snappprofilen min var 100% streit og med bare 20-25 venner, ingen rus venner så han tok en skikkelig gamble. Hadde lyst til å avtale treff og late som jeg var sivilsnut bare for å lære han en lekse hehehe

En tidligere nabo av meg rundt 23-25 år var også snapselger og det var sikkert 40 kunder hos han hver dag, en dag gikk han rundt med Louis vuitton caps, Louis vuitton manpurse, Lv genser og merkesko og jeg sa det er ikke lenge før du blir tatt, du burde roe ned og holde lav profil. Han bare neineinei slappa du a jeg har full kontroll, er ikke så dum da, og tre uker etter var det razzia og han fikk en dom på 4, 5 år og beslagleggelse av alle spenna han hadde tjent
Stupid is what stupid does og ja hvis venna dine driver å poster sånn shit på snap så ber de om å bli tatt.
Anonym bruker
"Sprudlende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva om en jævla snitch rapporterer storyien/snappen til Snapchats moderatorer, blir det sendt inn til Politiet og de kan bli tatt??
Vis hele sitatet...
Det blir ikke automatisk sendt til norsk politi bare fordi man rapporterer. Når man rapporter et bilde så skal ansatte hos snapchat gå gjennom det, og etter de har sett det er noe ulovlig så er det opp til de om de involverer norsk politi eller ikke. Uansett om politiet får tips fra snap eller noen andre om omfattende narkotikasalg vil de etterforske det og da kan samarbeidet med snap være viktig for etterforskningen
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går politiet da kun etter selgeren? Eller sporer de også opp kundene som har kjøpt en brukerdose?
Men vis du har privat story velg du sjøl kem som skal se story. Å da bi de fleste dealer å la kunda sine se story, kofer sku kundan bare rapporter innlegeet da møsta de jo dealer sin?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går politiet da kun etter selgeren? Eller sporer de også opp kundene som har kjøpt en brukerdose?
Vis hele sitatet...
Dette blir bare synsing og mistanker men tror det kommer litt ann på hvor ferske evt meldinger er og hvilket distrikt det er snakk om, hvis det er et distrikt som har 2 hasj saker i året vil nok kanskje ta tak i både selger og kjøper. Men midt i Oslo og 1 år gamle meldinger vil nok være trygg så lenge man ikke har 10 andre saker som er pågående