Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3254
Heisann! Jeg kikker litt rundt på internettleverandører, men det virker som om de med vilje har gjort det uoversiktelig

Hvilket internett bruker du? Er det noen rimelige leverandører med gode pakker, både fiber og trådløst?
Sist endret av krystallkongen; 14. september 2021 kl. 14:46.
Spørs hvor du holder til og hvilke leverandører som tilbyr nett der du er. Jeg er veldig fornøyd med Altibox 500/500 iallefall
Enig med oddiii. Har også 500/500 altibox å veldig fornøyd med det
Jeg kan også si meg fornøyd med altibox.

Litt plagsomt at "standard" pakke med tv og internett er 500/500, merk også laveste hastighet du kan få i en pakke i mitt område.

Ytterst få som har bruk for så raskt nett, ikke missforstå jeg vil ha det men Kari og Per på 60 som er på facebook og startsiden. No blir jo litt lurt til noe unødig mye.
Sist endret av Yohoja; 14. september 2021 kl. 14:59.
Sitat av Yoomyslime Vis innlegg
Enig med oddiii. Har også 500/500 altibox å veldig fornøyd med det
Vis hele sitatet...
Jeg har også 500/500, men finnes det andre muligheter enten mindre eller mere hastighet?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har også 500/500, men finnes det andre muligheter enten mindre eller mere hastighet?
Vis hele sitatet...
Det kommer an på hvor du bor.
Viken Fiber er Altibox Leverandør og tilbyr 150/150. Koster rundt 700kr.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det kommer an på hvor du bor.
Viken Fiber er Altibox Leverandør og tilbyr 150/150. Koster rundt 700kr.
Vis hele sitatet...
Hvor for jeg sjekka det? Logger innpå mine sider på altibox, men finner liksom ikke noe andre alternativer.
Jeg begynte prosessen med å skulle bli kunde av Altibox, og da måtte skrive inn postnr. slik at
de kunne sjekke hvem som leverte i mitt område, deretter ble jeg viderekoblet til Viken Fiber
som var leverandør der jeg bor (Nordre Follo)
HomeNet var en periode billigst, men oppetiden kunne variere hvor mange holder til, men sistnevnte vet jeg gjelder uansett hvem leverandør.

Pussig å se 7 svar i tråden og kun en internettilbyder.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
HomeNet var en periode billigst, men oppetiden kunne variere hvor mange holder til, men sistnevnte vet jeg gjelder uansett hvem leverandør.

Pussig å se 7 svar i tråden og kun en internettilbyder.
Vis hele sitatet...
Er vel for at Altibox er desidert best :P
Sitat av Superspurv Vis innlegg
HomeNet var en periode billigst, men oppetiden kunne variere hvor mange holder til, men sistnevnte vet jeg gjelder uansett hvem leverandør.

Pussig å se 7 svar i tråden og kun en internettilbyder.
Vis hele sitatet...
Hadde homenet før med kobber. Hadde ingen nedetid, og bodde ut på bygda. Kan være et bra alternativ, selv når du bor sentralt.
Deler fra telefonen, 1000gb i mnd for 349,-. Holder for meg og god hastighet.