Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1806
Hvordan gjør dere det? Jeg har min egen metode, men er nysgjerrig på dere andre.

-Ikke røyke på dagtid.
-Ikke røyke uten noen timers mellomrom.
-Hvis stashet går tomt, så er det tomt fram til neste faste kjøpsdato.
-ikke gå til sengs med stigende rus.

Noen som vil dele sine rutiner?
Røyker når jeg ikke føler meg stein lengre. Toleransen er ikke et problem, bare røyker mer haha. Er det sommer, så er det sommer.
Røyk på kveldstid og når man ikke blir fjern lengre så tar jeg pause.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk bare en type røykings i noen dager, så bytter du til en annen type, det kan hjelpe.
Husker jeg hadde regel om å bare røyke på kveldstid - røyker man mornings vil man gjerne ha enda en joint etter noen timer og enda en og enda en.
Man ender med å røyke bort hele dagen.

Gikk gjerne til sengs rett etter en jay fordi jeg sovnet bedre etter å ha røyket.

Kan anbefale alle å skaffe seg en vaporizer som funker med grønt (og delvis brunt). Da kan man så og si røyke når og hvor faen man ønsker. Inne, ute, rundt folk etc. Lukter mindre og det kommer lite synlig røyk så det er mer stealthy
Sist endret av krystallkongen; 9. juli 2021 kl. 09:39.
Ikke røyke flere ganger i timen, men la det gå minst 5 til 7 timer pr trekk fra bongen. Det gjør så man blir grisestein vær gang. Før så gikk det gjerne 2 til 3 grekk i timen på flaska og da ble man fort inrøyket. Kutta ned til et godtrekk vær 5 time , da føles det ut som man blir like balle vær gang. Og selvom det beste trekket er når man netopp har våknet burte man prøve og ungå den, for da smeller det ikke like bra utpå dagen
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den første trekken smeller alltid best samme koss tid på døgnet du fyrer den
Sitat av EvilSink Vis innlegg
-ikke gå til sengs med stigende rus.
Vis hele sitatet...
Gjør du dette på grunn av toleransen eller på grunn av søvnen? For min egen del jeg ta en natting senest en 30-60 minutter før leggetid. Røyker jeg for tidlig ligger jeg bare i senga og tenker "jeg må bare ha en til" før jeg sovner. Kjip uvane.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Gjør du dette på grunn av toleransen eller på grunn av søvnen? For min egen del jeg ta en natting senest en 30-60 minutter før leggetid. Røyker jeg for tidlig ligger jeg bare i senga og tenker "jeg må bare ha en til" før jeg sovner. Kjip uvane.
Vis hele sitatet...
Utelukkende toleransen. Tanken er at hvis jeg har et synkende nivå når jeg går til sengs, så vil jeg kunne holde toleransen på et OK nivå selv om jeg røyker hver dag.

Jeg har en god del søvn problemer, men jeg sover faktisk best når jeg røyker og går rett til sengs, da innsovning er et større problem enn å våkne opp når jeg først har sloknet.
Anonym bruker
"Høflig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fast regel: aldri røyk før eller i arbeidstida. Ikke tidligst før kl 14-15 på fritida/ferie. Jeg må være sikker på at jeg ikke kommer å treffe familie eller bekjente som er anti drugs. Pils er greit å ha i tilfelle, hvis det dukker opp folk allikevel som jeg ikke vil treffe når jeg er fjern. Da tror de at jeg er brisen, ikke fjern.

Lage en vanlig joint og cappe den, når jeg er high nok. Røyke den igjen etter noen timer. Eller bare lage 2 små jointer. Bor på bygda, så jeg er mye mer forsiktig enn før haha. Da jeg bodde i Oslo, brydde jeg ikke særlig. Kunne røyke hvor som helst og når som helst. Ahh.. savner de lange nettene i parkene med jointer og pils om sommeren.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dager med full pause viktig