Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2453
God jul og godt nytt år til alle sammen.

Takk for mange gode innlegg, saftige diskusjoner og mye god latter.
God jul!
Sist endret av Bismarck; 23. desember 2020 kl. 22:04.
R.i.p 23.04.2021
Happy Festivus!
God jul!
God jul, og ett godt nyttår.
God jul medfreaks! Nå skal jeg snart foreta min lille juletradisjon som består i å smugrøyke hasj hos min mor, måtte det bli god julefyrings hos alle rundt om!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
God jul
Gooood juhul!
God vintersolversfest folkens, pakkene er under treet, kidsa sover og en 7 sorter(7 Fjell juleøl) er i glasset
Merry Chrysler ☃️��❄️����
Sist endret av bruisepristine; 24. desember 2020 kl. 01:21.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
7 sorter(7 Fjell juleøl) er i glasset
Vis hele sitatet...
Og 7 sorter med røykings
God Jul
God jul folkens håper dere koser dere med noe ekstra i dag hehe
God jul til alle bortsett fra Tarm som skrev det jeg skulle skrive. Neida god jul til deg å Tarm
Jeg håper folk rundt om i de mange hus har en trivelig jul og klarer å kose seg på egne premisser til tross for alle de overfladiske teite tingene som gjerne kommer med alt som skal være hyggelig.
God julefeiring til dere alle! Har med tiden skjønt at det kan bety så mangt, men håper du er tilfreds med tilværelsen ��
sverger på at så fort de i fam jeg skylder bedre oppførsel får som fortjent og jeg har "betalt tilbake", så vil jeg bli med på el starte organisere en jul (oslo?) for alle freaksa som heller vil bli med å skape det enn å prøve leve opp til alle de uvirkelige forventingene nå i jula. (send meld)

God jul og godt nytt år!
De beste ønsker til alle som av en eller annen grunn har det vanskelig i høytider!

God jul og det nye året og alt sammen!
God jul til dere alle. Til dere som sitter alene idag og ikke har mulighet til å feire med andre så finnes det tilbud de fleste plasser i landet. Alternativ jul feks. Noen har kanskje litt spesielle regler i år mtp corona men det lar seg gjerne løse. Vet at enkelte har hatt påmelding pga smittesporing men om du bare møter opp så får du nok komme inn om du bare gir dem kontaktinfo. Eller kanskje du kan ringe først om du googler og finner kontaktinfo. Mange frivillige også i år som står på slik at alle skal få en best mulig dag.

God jul freaks.
God jul alle sammen
Hyggelig høytid ! (Lei av å si god jul)
Håper alle får kjenne freden bre seg
God Solsnu :-)
God jul, håper dere alle ikke blir for dritings. Fuck alkoholen, jeg røyker bøtte Mvh
Sist endret av Mr. Frosty; 24. desember 2020 kl. 16:23.
Og godt nytt år...
Go å vel overstått jul å hele jævla rukkle!
2020 fortsetter å gi dick..