Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4156
Anonym bruker
"Skrikende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla! Jeg lurer på en ting når det kommer til det å fyre i bilen (for det meste grønt i joint).

Hvis jeg røyker med vinduene åpne, og sprayer med litt parfyme på slutten, hvor lenge vil det lukte i bilen da tror dere?

Hvis dere har noen tips tar jeg det veldig gjerne i mot! Takk på forhånd
Ja, det kommer til å lukte.

Eneste tipset er vel å blåse det ut vinduet? Eventuelt kan du lage deg en sploof.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det vil lukte ja, men luft godt ut å evt ta wunderbaum eller noe for å få en annen lukt ��
Ha en ozongenerator i bagasjerommet. Kjør den i ti min med ac annlegg på resirk så er lukta borte.
Kan du sitte i bilen med vinduet åpent å røyke weed, så kan du vel like greit stå utenfor bilen å røyke weed og spare deg for masser av styr. Dårlig te stoner så gidder å lage seg arbeid.
Sist endret av mr.roundtree; 11. desember 2020 kl. 12:05.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Kan du sitte i bilen med vinduet åpent å røyke weed, så kan du vel like greit stå utenfor bilen å røyke weed og spare deg for masser av styr. Dårlig te stoner så gidder å lage seg arbeid.
Vis hele sitatet...
La meg se. Jeg vil heller røyke i en "varm" bil med tak over hodet enn å røyke i 2 grader og regn. Men igjen, man burde klare å bitr i sure eplet i 5 minutter.

Heldigvis er jeg ikke i ts sin situasjon og jeg kommer aldri til å ha behov for å røyke i bilen.
Sist endret av Superspurv; 11. desember 2020 kl. 12:40.
Kjører og røyker hele tiden.
Bare ha opp vinduet så vil det meste av lukta forsvinne uansett.
Tenner alltid en sigg etterpå. Røyker tjall med ruta åpen, lufter litt, har igjen ruta å fyrer siggen.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som pleier å lufte skikkelig om han fyrer i bilen, etterfulgt av heftige vape trekk med vinduene nede etterpå. Da lukter det bare godteri i bilen
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I tidligere tider så var ofte gjengen på fyre turer på øde landeveier og skogsbilveier. Fyra som faen med vinduene åpne og sprayet litt after shave etterpå og kjørte litt med vinduene åpne mens vi røkte vanlige sigaretter. En gang vi kom tilbake til byen var alle utenom sjåføren skakke og vi ble vinket inn til kontroll. UP bare ba sjåføren blåse også fikk vi kjøre videre. Så sikkert ut som en vanlig bilfest. Med ølflasker og rægge musikk og tung sigarettrøyk i hele kupeen. Tror alle så for seg at det ble kom til å ende i fengsel men vi fikk fortsette festen så det kan ikke ha luktet så innmari møye.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det virker som om jeg må minne folk på at å drive å peke med moralfingere om kjøring under rus anses som en avsporing, vi regner med trådstarter er fullt klar over at det både er ulovlig og dumt og kjøre ruspåvirket,

Freak er, igjen, et sted der man skal kunne diskutere rus uten å få den moralske pekefingeren som ellers rettes mot en i samfunnet.

Så: Alle poster som skal fortelle hvor dumt ruskjøring er, forsvinner uten varsel
Jeg nevnte ikke ruskjøring, jeg påpekte hvor idiotisk problemstillinga er, å det må være rom for å snakke litt fra levvra uten at det skal bli moralistisk battling ute å gå, selvfølgelig lukter det i bilen om du fyrer weed ell hasj, å all den tid du fyrer med vindua nede og om du blir stoppet, så er det alltid en eller annen politi kar/kvinne som:
1: enten lukter at det her var unormalt med fresh duft ( skjelig grunn til mistanke )
2: eller lukter den svake eimen som setter seg i bilinventare (always) som gir vedkommende igjen, skjelig grunn til mistanke.
3: de trenger absolutt ingenting hvis de først får det for seg, får å påberope seg skjelig grunn til mistanke.
Det går jo ann å bruke de små grå selv liksom.
Sist endret av Eyeamare; 12. desember 2020 kl. 17:56.
Kanskje det vil lønne seg å ha på vifte.

Når man røyker vanlig sigg mens man kjører så har man jo gjerne en smal åpning i vinduet og hånda tett opptil, da forsvinner det meste ut. Men det lukter jo selvfølgelig dritt etterhvert.

Røyklukt, enten det er fra bål, sigg, røkelse osv setter seg jo som bare faen. Så alt av interiør i bilen som er av stoff kommer til å stinke etterhvert. Kan jo prøve å maskere lukta så mye man orker, men det kommer til å stinke.
Anonym bruker
"Allergisk Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det din egen bil?
kan du skru?
har du garasje?

smoke og "jobb" litt under / på bilen også plutselig lukter det litt olje og diesel/bensin av deg og garasjen istedet for weed/bønne.
Anonym bruker
"Flirende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker bra når det er kaldt ute HØHØHØHØ
Om du røyker hasj med mye tobakk og har vinduene åpent mens du røyker, så vil jo mesteparten bli borte ganske så fort.
Om du da i tillegg tenner en røyk etterpå tror jeg du er ganske safe om ikke du blir stoppe rett etterpå.
Men om du skal røyke weed, så tror jeg lukten vil bli mye sterkere.
-Men! jeg husker jeg så på hundepatruljen eller noe lignende, at hvis det er kaldt ute og du har vinduene oppe så vekker dette mistanke om de ser deg på veien!
Anonym bruker
"Lettet Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tobakkslukt setter seg veldig godt i bilen. Jeg røyker ikke selv og kan lett kjenne om det har blitt røkt i en bil eller ikke. Regner med det kan være det samme for weed.
Har mye å si om du har skinnseter eller ikke