Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 717
Noen som vet hva dette er ? Er orange aktig , står 100 foran og ingenting bak.
Foran
Bak
Sist endret av AbSoul; 13. august 2020 kl. 20:17. Grunn: Bildene ble ikke synlig
Quetiapin Teva 100mg. Antipsykotisk middel. Gir ingen rus, men du sovner nok av den
AbSoul's Avatar
Trådstarter
Var det jeg tenkte meg, en vennine som fikk av våre nye landsmenn ute på byen haha den i bytte mot en fest
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Var det jeg tenkte meg, en vennine som fikk av våre nye landsmenn ute på byen haha den i bytte mot en fest
Vis hele sitatet...
I bytte mot en fest?
AbSoul's Avatar
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
I bytte mot en fest?
Vis hele sitatet...
Ja, han sa hun skulle få den i bytte mot tlf nr og hun skulle bli med han på fest etterpå men han forsvant fort når jeg kom!
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Ja, han sa hun skulle få den i bytte mot tlf nr og hun skulle bli med han på fest etterpå men han forsvant fort når jeg kom!
Vis hele sitatet...
Det har skjedd mye siden jeg var ung skjønner jeg
Ser for meg at det var voldtekt i sikte her..

Hun knasker tabletten og blir med han på "fest", egentlig hjem til fritzels kjeller.
30min senere er hun så bortevekk at han kan ta seg til rette og gjøre hva han ønsker uten at hun kunne gjort motstand eller gjort rede for hva som hadde skjedd dagen derpå.

Lukter skuddpremie..
Sist endret av Kjelldriver; 14. august 2020 kl. 11:31.
Kast i søpla! Til en sånn 25mg engang , hadde influensa etterpå haha
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får 25mg versjoner til å sove på. må ofte bruke 2. Men det brukes vel i større doser mot psykiske lidelser som bipolar osv?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får 25mg versjoner til å sove på. må ofte bruke 2. Men det brukes vel i større doser mot psykiske lidelser som bipolar osv?
Vis hele sitatet...
ja brukes mod div psykiske lidelser som bipolar og psykose dog i doser av 300mg og oppover eller så var det 200mg, men 100mg kicker godt for å si det sånn hvsi du ikke er vandt til det, så lukter grovt voldtekt