Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1928
Fant noen Rivotril i en jakke jeg ikke har brukt på lenge og tenkte å dele litt verdifull kunnskap med dere. La oss lære dette én gang for alle

Ekte Rivotril, øverst (liten skrift på pillen)
Fake Rivotril, nederst (stor skrift på pillen)



Og nå går de i dass, for ellers ender jeg med å knaske alle jeg fant og plutselig har jeg hengt rundt Gunerius i tre uker og brukt opp alle pengene jeg eier på mer piller, speed og diverse annet faenskap. Nei takk Ha en fin kveld alle sammen!
Sist endret av Jonta; 5. mai 2020 kl. 20:20. Grunn: Bildelenkefiks
Anonym bruker
"Løpende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det skriftstørrelsen eller dybden på skriften? Ser ut som de ekte har mindre dyp trykk men størrelsen på skriften ser lik ut? Ut fra bildet ser det også ut som de fake er flate i kantene rundt på X siden, og ikke har den millimetern med skrå kant?

Når du sier fake mener du uten funk eller rivotril fra annet land evn RC?
Skriften på de ekte er mindre dyp og i mine øyne ser bokstavene litt tynnere/mindre ut.

Det med kantene har du også rett i - skrå kant på de ekte, både foran og bak.

De fake har veldig varierende funk husker jeg fra min tid på pillekjøret, noen smeller akkurat som ekte Rivotril. Andre funker dårlig.
Noen funker, men man merker at det er noe annet enn Klonazepam som er virkestoffet - hvis effekten er kortvarig for eksempel. Ekte Rivotril varer jo fort dagen etterpå og kanskje enda en dag om du har vært grådig og spist mange.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva mener du med øverst/nederst, jeg ser to med undersiden opp øverst og skrift nederst med ganske dårlig belysning, for høy avstand, dårlig oppløsning og mye komprimering. Ikke at Felleskatalogen er noe flinkere, lol. Fanger ikke "glansen" som jeg enda har til gode å se på falske rivotril. Har du selv sett de ekte bli tatt ut fra et forseglet apotekglass? Gidder du såfall ta et bedre bilde? Vh
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du med øverst/nederst, jeg ser to med undersiden opp øverst og skrift nederst med ganske dårlig belysning, for høy avstand, dårlig oppløsning og mye komprimering. Ikke at Felleskatalogen er noe flinkere, lol. Fanger ikke "glansen" som jeg enda har til gode å se på falske rivotril. Har du selv sett de ekte bli tatt ut fra et forseglet apotekglass? Gidder du såfall ta et bedre bilde? Vh
Vis hele sitatet...
Sjekk ut bildet øverst i denne tråden: https://freak.no/forum/showthread.php?t=307841

Venstre er ekte og høyre er fake.
Anonym bruker
"Løpende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Skriften på de ekte er mindre dyp og i mine øyne ser bokstavene litt tynnere/mindre ut.

Det med kantene har du også rett i - skrå kant på de ekte, både foran og bak.

De fake har veldig varierende funk husker jeg fra min tid på pillekjøret, noen smeller akkurat som ekte Rivotril. Andre funker dårlig.
Noen funker, men man merker at det er noe annet enn Klonazepam som er virkestoffet - hvis effekten er kortvarig for eksempel. Ekte Rivotril varer jo fort dagen etterpå og kanskje enda en dag om du har vært grådig og spist mange.
Vis hele sitatet...
Takk da så jeg riktig! Nå er ikke jeg på pillekjøret lenger selv hehe men det er greit å vite. Var nok lurt av deg å hive dem for det snurrer fort igang igjen det der om man først tar et par gitt..!
Har aldri opplevd noe forskjell fra Darknet Rivotril (løse) og glass jeg har hentet ut på apoteket selv. Tror det er mye placebo ute å går her eller så har jeg vært heldig vær gang.
Anonym bruker
"Løpende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av storetårn Vis innlegg
Har aldri opplevd noe forskjell fra Darknet Rivotril (løse) og glass jeg har hentet ut på apoteket selv. Tror det er mye placebo ute å går her eller så har jeg vært heldig vær gang.
Vis hele sitatet...
Strengt talt tror jeg ikke det er mulig å få rivotril rus som placebo effekt. Den er altfor kraftig til at det er noe man kan innbille seg. Jeg har heller aldri opplevd å få fake rivotril fra gata, de har alltid funka som fjell og vært loka i flere dager. Jaja fake kanskje om det er noe RC som gir samme effekt, men lages slike piller som (potensielt skadelige) RC'er?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Strengt talt tror jeg ikke det er mulig å få rivotril rus som placebo effekt. Den er altfor kraftig til at det er noe man kan innbille seg. Jeg har heller aldri opplevd å få fake rivotril fra gata, de har alltid funka som fjell og vært loka i flere dager. Jaja fake kanskje om det er noe RC som gir samme effekt, men lages slike piller som (potensielt skadelige) RC'er?
Vis hele sitatet...
Såklart om det inneholder mindre virkestoff enn de skal eller de har brukt et RC. Rivotril gir ikke sånn veldig mye subjektiv følelse etter min mening. Igjen mye av grunnen til det er at jeg har ekstremt sterk angst og har en medium toleranse. Benzo alene kan ikke gi meg Blackout eller bisarr atferd som folk prater så mye om her, blir bare smørblid og søvnig.