Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2985
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ehhhh... litt sånn krise her.

Jeg klarte, ikke spør hvordan, å sette fast "droppet" (er det riktig?) fast bak i munnen min, mer nøyaktig der med mandlene.(?) Inni den ene mandelen tror jeg faktisk, hvis det i det hele tatt er mulig, eller ihvertfall gjemt baki der et sted!!!
Jeg kjenner det i halsen/munnen/svelget whatever og det er jævlig ubehagelig, men jeg kjenner den ikke med fingen .

Jeg må ha vært ganske rusa fra før av når jeg skulle svelge denne, fordi jeg kan ikke engang huske at den ikke gikk ned
Har i 3 dager gått med noe jeg ikke visste hva var i halsen, og det var ikke før nå nettopp at jeg skjønte hva det var. Da skulle jeg svelge en ny, som også satt seg fast. Fikk fikset denne ganske fort, og DA skjønte jeg hva det var som hadde plagd meg i 3 dager. Får ikke ut det første droppet da, og det PLAGER MEG......

Ikke si jeg må til legen og fortelle at jeg har satt fast amfetamin i halsen da.........(

Hjelp???! Hilsen en fortvilet ungdom
Det skal nok mye til for å sette ting fast i halsen, altså.. Du har nok bare laget deg et sår.
Jeg ville tatt masse vann (ikke dødelig mengde) og pressa / svelgt det SÅ hardt at det gjør vondt i halsen, om du skjønner hva jeg mener. Da vet du at det ihvertfall ikke sitter noe fast der.

Du har alltids speilet på badet.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok så hvorfor får jeg speedsmak i munnen når jeg hoster/svelger? Jeg mener det 100% at det er et drop men er jo så inni helvettes speeda i skrivemde stund at jeg heller sier 99% sikker

Men det gir jo mening da, husker jeg tenkte hvorfor fqen funker ikke dette drittet?
Er det mulig at papiret har åpnet seg og er amfetamin etsende? Kan det ha etset seg inn i mandelen min?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del blir jeg noen ganger så svollen i ganen at jeg tror det sitter fast noe der. Er ikke uvanlig med speedsmak i kjeften etter dropp heller. Tror nok du stuker, skal en del til for å sette fast et dropp i halsen. Glem det og kos deg, hvis du sitter igjen med følelsen når du ikke lenger er på så stikk til legen.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok takk for beroligende ord, er fortstt ganske overbevist om at noe sitter fast da. Men var ganske på når jeg kom frem til denne teorien. Jaja nå skal jeg glemme halsen min og ha det gøy og så finner jeg ut av dette senere! Vi får se hvem som har rett da Tør du å vedde? Neida jeg er blakk.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde titt og ofte da jeg brukte amfetamin at jeg var sår i halsen et par dager etter bruk. Føltes ut som hovne mandler.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er ikke i halsen men rett ved siden av drøvelen! (er drøvelen i halsen egentlig?! ville sagt svelget) På høyre siden av drøvelen ihvertfall. Er på vei nedover nå, så skal snart komme til bunns i dette mysteriet
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Heeeelt seriøst, har hatt fingen nedi halsen og brekt meg i en halvtime nå. Prøver å kjenne etter noe, er jo mange gjemmesteder baki der kjennes det ut som, men finner ikke noe. Når jeg svelger så kjenner jeg det, og det stikker på en måte. Hvis det bare er at jeg er sår eller hoven som dere nevner, hvorfor kjenner jeg noe som stikker? Jeg svelger og kjenner hvor stikket er, så prøver jeg å lete der jeg tror det er, og svelger igjen og plutselig kjenner jeg at den har flyttet seg litt.,Dette begynner å bli slitsomt og det forbanna stikket er sykt ekkelt og irriterende
Er ikke detritusplugger/tonsilitt da? Kan gi følelsen av at noe sitter fast i halsen.
Og ikke driv å pill med fingrene baki der så mye, da får du i alle fall halsonde/betennelse :P


http://www.lommelegen.no/legesvar/de...ger-i-mandlene
Sist endret av Mastermark; 3. november 2017 kl. 13:40.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hahaha ufff as. Ble helt besatt av tanken på å finne dette droppet, og ga meg ikke før det begynte å blø.. Tror jeg har innsett at det ikke er noe dropp der. Var helt overbevist og 100% sikker på at det var et dropp... Morsomt hvordan man(ihvertfall jeg) blir heeelt overbevist og besatt av en teori som virker så sykt logisk på speed, men som egentlig virkelig aldri kunne vært tilfellet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahaha ufff as. Ble helt besatt av tanken på å finne dette droppet, og ga meg ikke før det begynte å blø.. Tror jeg har innsett at det ikke er noe dropp der. Var helt overbevist og 100% sikker på at det var et dropp... Morsomt hvordan man(ihvertfall jeg) blir heeelt overbevist og besatt av en teori som virker så sykt logisk på speed, men som egentlig virkelig aldri kunne vært tilfellet
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hvorfor folk tar speed, men samtidig. Leser du dette innlegget i ettertid edru..
Tror nok ikke det er droppet som er fast, etter 3 dager så ville både rizzla og makka vært oppløst uansett. Tenker de andre som sier rift har helt rett. At du smaker makka skyldes kanskje litt makka-noia?
Aldri vært borti amf e.l. før, men har hørt om folk på meth/amf som klorer seg til blods fordi de tror at ting eksisterer når det ikke gjør det. Ta det rolig og slutt å plag ganen din (siden nå har du noe ekstra sår der), det er garantert ingenting der.
Sist endret av Vekst; 3. november 2017 kl. 19:26.
Har ikke lest igjennom tråden, men om det var speed i rizzla/papir ville det ha løst seg opp innen nå. Ta vann i munnen og gurgle godt =)
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hoff3r Vis innlegg
Jeg forstår hvorfor folk tar speed, men samtidig. Leser du dette innlegget i ettertid edru..
Vis hele sitatet...
Ehehee...
Sist endret av Potetmix; 4. november 2017 kl. 07:44.
Tror du har hengt deg litt opp i dette. Bli edru og gi det noen dager så tenker jeg alt ordner seg.