Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2775
Hei har ett problem med en iPhone 5 etter vann skade
Skrudde opp Tlf å vasket det jeg kom til med sprit. Satt inn nytt batteri å Tlf starter men det er da det rare skjer.

Skjermen blir da hvit med ett svart eple isteden for svart med hvit eple ved oppstart. Å det kommer opp skrift på skjermen der det står.

[nand] _findflashmediafindkeepout;601physical nand block offset 1
[nand]start:356 this8x8e6b3400 provider =8x8e3f7a88 Flashmedia=8x8e3f7a88

Står ett par til men gidder ikke skrive det inn sitter på en iPhone, og skriver

Har prøvd hard reset, dfu mode å det meste andre jeg finner på YouTube tube. Klarer å få opp bilde av at den kan kobles på iTunes og når jeg kobler den til står det.

iTunes har oppdaget en iPhone-enhet i gjennoprettingsmodus. Du må gjenopprette denne iPhone-enheten før den kan brukes sammen med iTunes.

Når jeg da trykker ok. Så kan jeg velge gjennoprett iPhone. Får da valget gjennopprett og oppdater. Da kommer det opp. Henter ut program vare. Når dette er ferdig, kommer det starter gjennoppretting. Får da etter en liten stund den samme lyden i dataen som når man kobler inn eller drar ut USB kabelen. Og får beskjeden venter på iPhone. Etter yttligere 10 sekunder får jeg opp meldingen iPhone kunne ikke gjenopprettes. Det oppsto en ukjent feil (4013)

Noen som har vært borte i dette før?
enheten er trolig fubar, bytt den ut.

les f.eks: https://discussions.apple.com/message/23310385#23310385 som har samme problem
5FDP's Avatar
Trådstarter
Sitat av moridin Vis innlegg
enheten er trolig fubar, bytt den ut.

les f.eks: https://discussions.apple.com/message/23310385#23310385 som har samme problem
Vis hele sitatet...
Er å redd for det. Men kjipt å gi den opp. Satser på at det er noe. Kloke hoder her inne som kanskje kan svare
Sitat av Rosland Vis innlegg
Er å redd for det. Men kjipt å gi den opp. Satser på at det er noe. Kloke hoder her inne som kanskje kan svare
Vis hele sitatet...
Har en tråd om dette fra før.. Hvis telefonen din ser slik ut, er det like greit og bare gi opp og sende telefonen på reperasjon! Kom selv ingen vei med å prøve å fikse det selv.
Sist endret av nissefreak; 5. mai 2014 kl. 11:17.
Her er nanden din skadet. Om du har en mulighet til å få tak i kopi av nanden din å laste den opp på brikken manuelt kan du få fikset det. Muligens at du finner en helt lik telefon, kopierer nand derfra laster den opp på brikken, ettersom dfu gjennoppretting ikke gikk. om du er heldig så har du ikke oppdatert den til 7 enda, da kan det hende du kan flashe den med den første 7 patchen i stedet for rett på nyeste, kan hende det ligger nandflash i den updaten. Men her virker det so mdu er rimelig ute å kjører.