Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 923
Bil kolisjon/ russeknute
Hva mener dere om denne saken. En bekjent av meg kom kjørende å ser da en bil som runder en svak sving, i en 80sone. Når han selv runder svingen får han sola i øynene, å sekunder etter så smeller det.

Det viser seg da å være en russebil som lå forran. De holdt på å ta en russe knute der man skal kjøre en viss rute i 30 km/t. Spørsmålet er da hvem har egentlig skylda i denne saken.

Man skal jo altid tilpasse farten etter forholdene. Dette var en fin dag det var tørt å fint på veien. Skjoføren hadde jo ikke forventa å få sola mitt i trynet. Og derfor holdt han 80km/t.

Hvem mener dere har skylda i denne saken. Russene har jo vært unødvendig til hinder i trafikken. Men han har jo ikke vært aktpågivende å varsom så han ikke volder skade å det der. husker ikke resten av den regla.

Kom med inspill.

Kan også nevne at di hadde ikke varsellys på. Og di har innrømmet å kjøre 30km/t. Å at det var en russeknute de holdt på med.

Sorry for dorlig skrevet innlegg å evt skrivefeil. Skolen var ikke noe plass for meg.