Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 424
Hei, jeg installerte nettopp Company of Heroes, men når jeg prøver å starte det, får jeg feilbeskjeden "Failed to find a working fullscreen mode".
Har ikke noe PC skjerm atm, så jeg bruker en TV, noe som tydligvis er den del av problemet.. Fant visstnok løsningen etter et googlesøk, men problemet er at jeg skjønner ikke hvordan det gjøres.

Her er løsningen.
Sitat av forums.relicnews.com
The simplest solution is to run with -window on the command line, then in the Options menu choose the resolution you want to use, accept the game, and quit out. Then start the game again without -window.
The command line ("Target") in the shortcut should look something like this:
"CProgram Files\THQ\Company of Heroes\RelicCOH.exe" -window
Vis hele sitatet...
link

Noen som gidder å forklare, eller har andre måter å løse det på?
Sist endret av Yutao; 4. september 2012 kl. 16:44.
Kjører du i steam: høyreklikk på spillet i lista, velger egenskaper, deretter går du inn på launch options, også skriver du -window der.

Uten steam: høyreklikk på .exe filen, velger egenskaper, deretter finner du feltet som er som ligner det som er skrevet i guiden og skriver -window etter det som står der.

Håper du forstår og får til^^