Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 423
faen ass. jeg har 2 xboxer en som jeg kan spille brente spill med, å en som ikke er gjort noe med. å det har funka fett som bare det lege. så brente jeg et nytt spill her om dagen. da var jeg så dum å trykke ja, på å opdatere . da fikke jeg bare Please reinsert the disc to continue the update. hjalp ikke en dritt hva jeg gjorde. så fant jeg ut at hvis ja lasta ned noe shit på en usb stick så fiksa det seg... det gjorde det jo, men nå får jeg ikke spilt brente spill lenger. noen som veit hva jeg må gjøre da
High Magus
10100's Avatar
Du må chippe/modde den på nytt. Sånn at chippen hører sammen med versjonen av systemet du har.
Trådstarter
12 2
faen ass. er ikke noe måte å finne ut hvordan chipp jeg har da altså.
High Magus
10100's Avatar
sikkert det ass. viss du chippa/modda den selv så burde du vite det. viss det var en annen som gjode det så må du bare spørre han/hun og kjøpe ny chip av han/hun.