Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 624
Jeg har begynt å spille FF7 for tiden, men sliter litt med materia oppsettene.
Noen som har noen forslag på
Hvilke characterer burde ha hvilke materia?
Hvilke stats burde hver enkelt character ha?
Hei, spiller ff7 for tiden jeg også. Jeg pleier å spille med Cloud, Red XIII og Cid. På cloud og Cid har jeg mest elemental og summon materia mens på Red XIII pleier jeg og ha yellow og purple siden han har så bra fysisk damage. Bør prøve å fordele summon materiane litt siden de tar så sykt mye MP. Bortsett fra det pleier jeg altid å ha en restore materia på hver å en så det er bra tilgang til healing.
傻瓜
Yutao's Avatar
Trådstarter
aha. akkurat nå bruker jeg Cloud, Cid og Tifa.
Cloud har de fleste element materia, og han har alle summonene. Har egentlig ikke tenkt på at de bruker mye MP.
Tifa har basicly Restore,Life og Bio. Thats it. På en måte en slags healer.
og Cid stakar har ingenting. Tror han har noe gule og lilla. Tror jeg må sette en summon på han. Eventuelt fordele summonene på alle characterene?

Men har RedXIII god damage fra utgangspunktet? Eller kan f.eks de andre få like mye eller mer, med rett equipment?
Ettervert som du får flere og flere summon materia så nytter det ikke å ha alle på en kar, da mister du all Mp med en gang.

RedXIII har den beste damage virker det som ja, har han i lvl 45 tror jeg, å på et vanlig slag tar han mellom 1000-1800 og på critical tar han 2500-3500. Å når du for limit brake 3(howling moon) er det ofte fullt opp i 9999 damage.