Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2657
Hei jeg vill lage en kye logger som senere skall legges inn i et gif bilde,
noen som hvet hovrdan jeg kan gjøre dette? =)
Det går ikke. Gi opp.
Trådstarter
44 0
hørte om noen som hadde gjort det =/

lage kye logger da? =)
Det heter KEY logger.
Google er en bra bil: http://www.google.no/search?hl=no&cl...S%C3%B8k&meta=
kye logger? Skriver du feil med vilje? Lær deg C/C++/C#/Java, samme hva, bare ikke tro du kan lage en keylogger på dagen om du ikke har noe erfaring med programmering fra før.
Hva med å bare bruke Ardamax, funker som F, og da kan du legge den inni et bilde!
Sist endret av zero14; 10. februar 2009 kl. 21:55.
Nei, du kan IKKE legge den i et bilde!

(med mindre du er überpro og har funnet en exploit i et program som åpner gif-filer)
Part time ninja
locked65's Avatar
Du kan skjule den i .gif.
Kan legge den inn i et .gif bilde ja...

Men du kan også attache den til en e-post eller noe slikt, så får du tilsendt logg med bilder, passord å alt fra offeret når han/hun har åpen posten din

MYE lettere enn å bruke metoden du har tenkt å gi deg ut på
Sist endret av Ondskap; 10. februar 2009 kl. 23:34.
Sitat av The Freak Vis innlegg
Det går ikke. Gi opp.
Vis hele sitatet...
http://www.codeproject.com/KB/vbscri...anography.aspx
Sitat av helk Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Riktig det, men det er forskjell på å gjemme/obfuskere kode inn i et bilde (og så hente det ut igjen på samme måte) og å få kode til å kjøre på maskinen.

Bilder eksekveres ikke, og den eneste måten å gjøre et bilde om til en trojaner er derfor gjennom feil i programmet som leser bildet, prosessen som genererer thumbs e.l. Da snakker jeg ikke om bildemitt.jpg.exe og skjuling av kjente filendelser, selv om det trikset sikkert fungerer på de fleste.
Ah, OK.
"Microsoft described an HTA as running much like an EXE file."
Fikk ikke testa selv her, sitter bare med OS X
Ardamax blir vel tatt av alle antivirus og adwareprogrammer?
Sitat av BAN Vis innlegg
Ardamax blir vel tatt av alle antivirus og adwareprogrammer?
Vis hele sitatet...
Stemmer det, iværtfall slik jeg har forstått det, har testet det å brukt det lenge, men jeg har fikset slik at mitt AV programm har det som et unntak..

Bruker det når lærerne skal logge inn på min maskin på fronter å slikt, så kan jeg slette litt fravær vist jeg er litt sløv en uke:P
Nevermind,

man kan ikke gjøre et bilde exec-able pga formatet leses og "kjøres"(annen historie ) av preview-image programmet.
Sist endret av hayer; 11. februar 2009 kl. 18:33.
Tror ikke det er mye håp for at han skal få til dette. Hvis man tenker over måten han formulerer spørsmålet sitt på og at han skriver kye i 2 posts :/
Slik lager du en keylogger

Koden må ha input fra keyboardet
Koden må lagre dette i en loggfil
Denne loggfila må du kunne ha tilgang på

Lykke til

Hilsen en som har skrevet sin egen søkemotor


Selvsagt må du beherske ett programerings språk og det tar arbeidsinnsats motivasjon og uendelig sene timer foran pcen

For meg hjelper det å spille sjakk i perioder jeg programmerer
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Slik lager du en keylogger

Koden må ha input fra keyboardet
Koden må lagre dette i en loggfil
Denne loggfila må du kunne ha tilgang på

Lykke til

Hilsen en som har skrevet sin egen søkemotor


Selvsagt må du beherske ett programerings språk og det tar arbeidsinnsats motivasjon og uendelig sene timer foran pcen

For meg hjelper det å spille sjakk i perioder jeg programmerer
Vis hele sitatet...

Kode

SELECT * FROM database WHERE string LIKE '%input%'
Poenget mitt, en søkemotor er ikke nødvendigvis vanskelig å kode. Det kommer fullstendig an på hva du søker gjennom, hvordan du søker gjennom, osv.

Du har forøvrig rett i det du sier ellers.
Sist endret av ticks; 14. februar 2009 kl. 14:39.
Det går ikke, men noe du kan gjøre, om vedkommende du skal infisere ikke har antivirus, er følgende:

Endre reg key til:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ Explorer\Advanced] "HideFileExt"=dword:00000001

Da vises ikke .exe etter filen. Deretter sørger du for at filen din har samme ikon som et bilde har i explorer, og kaller den for noe bildeaktig, f. eks "DSC0002341.JPG". Da vil det være vanskelig for en uerfaren bruker å se forskjell. Om du i tillegg ikke vil at ofret skal fatte mistanke, embedder du et bilde i samme filen, og får fila til å extracte det skjult og så åpne det, så brukeren får et bilde opp på skjermen når han/hun kjører filen.