Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1770
Noen som vet hva årsaken til at Tramadol brett ikke er noe særlig utbredt på det svarte markedet som det er i Danmark og Sverige. Har sett flere reportasjer om at Tramadol selges under kassa på kiosker i Københavnæ for 200 kr brettet og det er snakk om at gjeng medlemmene som skyter folk i Sverige tar større mengder tramadol og benzo for å tørre/være.dumme nok til å gjøre det. Det er vel ingen grunn til at ikke det skal være et marked for det i Norge. Skulle gjerne hatt et brett en gang i blant jeg. Heller det enn sterkere stoffer som oxy og heroin.
Tramadol vil du fort utvikle toleranse på, så blir det oxy og heroin uansett. Styr heller unna. Vil spare deg for masse stress og lidelse.
Joda. Vet jo det. Bare synes det er snodig at det er et så enormt marked for det i Danmark og Sverige og ingenting i Norge.
Anonym bruker
"Hatsk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt avhenger av connections, pris og tilgjengelighet. Tramadol er ganske utbredt i visse miljø her i norge, og er ikke umulig å finne, verken folk som selger resepten sin, eller aktører som importerer illegale tabletter. Men det er et niche legemiddel, et svakt opioid med SNRI anti-depressiv effekter. Kanskje det er denne SNRI effekten i tillegg til opi-effekten som fører til «gudefølelse» hos brukere, hvertfall vi som er sensitive til det. Det er vel ikke «populært» på gata/åpne russcener slik som hero og sub er, men steder man får kjøpt litt mer obskure legemidler er som regel steder man kan få tak i tram.

Men hver medalje har en bakside. Jeg er avhengig av Tramadol, og har brukt det endel. I jobbsammenheng osv så har så lite som 50mg få meg til å naile presentasjon for flere hundre stk, uten at overtenkingen og angsten tar overhånd. Samtidig, så blir man ikke like glattet ut og snøvlete som man gjør på benzo.

Ca 200mg spredt utover dagen får meg til å føle meg som en gud. Samtidig, når connection blir brutt eller forsinket, så er det et helvete med abstinenser. Ikke bare får du tradisjonelle PAWS som man får av opiater, du får SNRI abstinenser i tillegg, dvs. brainzaps og RLS samtidig, bla. Det er ikke så gøy. Anbefaler absolutt en rolig nedtrapping, kan slippe unna mye jævelskap om man er disiplinert og følger en strukturert nedtrappingsplan.

Andre ting som er spesielt med Tramadol, er at terskelen for krampeanfall faller betraktelig, noe som er livsfarlig og meget spesielt for dette legemiddelet. Dvs at dersom du tilbringer tid i farlige situasjoner mens du er på legemiddelet (byggområder, høyder, i førersete på bil, «heavy machinery» etc), så risikerer du å få anfall og skade deg selv og andre, evt bli død. Vær forebredt på at dersom du blir avhengig, så vil du antageligvis bli en annen person, enten på godt eller vondt pga. SNRI effekten. Jeg har mindre filter på tramadol, tenker ikke så mye over hva jeg sier. Jeg vil tro at det kan være en bra ting, men og en dårlig ting alt etter hvilken person du er, og hvilke tanker du har i hodet ditt. Vær obs på at det kan hende du sier ting du ikke ville sagt til vanlig, pass spesielt på arbeidsplassen.

Har spist hundrevis siden i sommer. AMA.
Hva er grunnen til at krampeterskelen faller så mye?
Beskriv den gudefølelsen da.

Tramadol og lyrica gjør at jeg får full nod hvertfall. Helt sykt. Og det var med små doser også.
Danske kriminelle får få fingern ut av ræva og få litt Lyrica hit. Ikke de svenske, de jævla psykopatene der kan holde seg jævla langt unna Norge.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Danske kriminelle får få fingern ut av ræva og få litt Lyrica hit. Ikke de svenske, de jævla psykopatene der kan holde seg jævla langt unna Norge.
Vis hele sitatet...
Bestill nå bare rett i postkassa di da. Enkelt å greit.
Anonym bruker
"Hatsk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Beskriv den gudefølelsen da.
Vis hele sitatet...
For min del. Subtil rusfølelse, samtidig som alt bare glir varmt sosialt. Kan holde øyekontakt lenge, formulere tankene mine på en god måte, uten å tenke så mye over det. Møter hver situasjon med et smil og en knusende ro. Hører virkelig etter når folk snakker til meg, og tenker ikke på helt andre ting om jeg synes det er uinteressant. Får selvtillit å føler at jeg kan håndtere hva som helst.

I større doser, så er det den mer klassiske effekten som noddy rus og herlig sofakveld, men det er hovedsaklig ikke det jeg er ute etter.

Vær forsiktig med å blande med Lyrica forresten, dette minker krampeterskelen enda mer.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Men hver medalje har en bakside. Jeg er avhengig av Tramadol, og har brukt det endel.
Vis hele sitatet...
Kan du si noe mer om avhengigheten? Hvor lang tid tok det før du ble avhengig? Toleranse?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Solgte tramadol for 10k+ i måneden før da det var c-preparat, har ikke solgt det på mange år nå, men tror ikke markedet er der noe særlig lengre.

Mye grunnet at det er farlig å blande med så mange andre stoffer så er det ikke attaktivt i tyngre russcener, men det hender, noen. Har veldig god effekt av den i forhold til virkningene utenom opioid-efekten, det gjør det også populært uten at brukeren skjønner at han bare kunne fått noe ssnri/ssri på resept heller.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær forsiktig med å blande med Lyrica forresten, dette minker krampeterskelen enda mer.
Vis hele sitatet...
Denne må du komme med kilder på. Lyrica brukes mot epileptiske anfall også, gjør det ikke? Så…
Havnet på sykehus pga Lyrica. Eneste gangen jeg ruset meg på det. Har sett mye galskap med både det og rivotril. Folk som har deiset rett i bakken med epileptiske anfall. Epelepsi medisiner som gir epelepsi. Typisk det. Du tar en medisin for noe og så ender det med nettopp noe X 1000.
Sist endret av FriFugl; 29. januar 2024 kl. 21:58.
Tramadol/Nobligan har aldri vært et C-preparat.Brukte det da det kom på markedet i '98.Lyrica derimot var et C.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert fordi tramadol gir en søppelrus.
Om du er opioid naiv så er et par 3 kapsler Tramadol en fin boost på en ellers slitsom arbeidsdag. Gir en jevn og subtil stimulerende følelse uten at det blir altfor godt. The devil is in the details som de sier. Samme med Oxy. 5-10 mg er nok for en fin boost hele arbeids dagen.

Om du vil 'nodde' derimot så ser man etter andre saker og bryter depot effekten. Morfin er jo en fin en om du skal slacke.