Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1407
“People are strange"
hey freaks

skal ta 2cb med 6 andre nære venner. vi skal være i en ikke så stor leilighet, og det jeg lurer på er litt om hvordan det vil bli å gjøre det så mange samtidig. har tatt syre med 4 stk, og det er kaos. Av hvilken grad klarer man å kontrollere seg på det? (20-25mg dose per pers). Blir det kaos med 7 stykker som aldri har tatt 2c-b før i en leilighet?

I går var jeg på fylla med noen adderals, som fortsatt er i kroppen vel å merke. Vil det ha noen negativ invirkning på tripen?
Neida, skal gå fint det

Gjorde det samme for noen uker siden, vi alle hadde det drittkult.

Såklart skal jeg ikke garantere deg noe, men etter mine erfaringer, er ikke 2c-b i helt samme gate som psykadelika, ifh til tanker o.l. mere som MDMA.

Til det siste spm du lurer på, så er jeg ikke sikker.
Sist endret av kimmy9gga; 4. januar 2014 kl. 14:27.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det kommer mer an på folket enn stoffet, man kan fint ture mange sammen på LSD uten noe kaos, så det er opp til dere.
Klart, 2C-B vil ikke være det samme som LSD, så kanskje de effektene som bidro til at det ble kaos hos dere ikke finnes hos 2C-B, vi kan rett å slett ikke si noe for sikkert.
Et pluss er jo om alle sammen leser seg opp på stoffet, rusrapporter etc, for å bli mer komfortabel med det dere skal gjøre.
Har spist sopp oppgjennom årene, men først rett før jul jeg fikk prøve 2-CB.
Synes personlig det ble kjedelig, var bare visuell madness, uten noe som helst headspace, eller særlig te eufori.
Spiste en kapsel på 20/25 mg, så snortet jeg omtrent samme mengde ett par timer etterpå, da jeg synes funk ikke var tilstede.
kjedelig i lengden IMO
Sist endret av Eyeamare; 4. januar 2014 kl. 14:51.
Ikke forventet mye mer enn litt sensitiv hud og visuals.. Rimelig kjedelig stoff etter min mening.
Jeg vet ikke i hvilken setting dere har tatt 2-CB i, men omgivelsene har jævlig mye å si for dette stoffet, og man må på en måte gjøre litt selv for å komme et bra sted - det er ikke som emma hvor man automagisk bare blir glad. Man kan fint oppnå eufori på lik linje med MDMA med 2-CB, men man må jobbe mer for det samtidig som man må være i riktig setting. Vær med mennesker du er glad i, smil, ha god musikk, dans selv om du ikke føler for det(plutselig er du midt inni dansinga). Har tatt 2-CB på house/disco-konsert (ost&kjex og mungolian jet set - sjekk det ut!), og det var dritbra - hadde en livsendrendre opplevelse etter konserten på nachspielet.

Har også tatt det på Hovefestivalen, hvilket også var fantastisk!

Ta det med et åpent sinn og vær med folk. 2C-B alene er ikke som sopp/LSD alene, hvertfall ikke med det første. Man må da i så fall ha lyst til å gå inn i seg selv.

Må ellers nevne at 2-CB mot slutten av en MDMA-rus er veldig fint. Særlig om man har tilgang på chille møbler og tepper.
“People are strange"
Trådstarter