Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 958
Skal betale en reise og bes i mail om å betale umiddelbart ved å trykke på en lenke. Det synes å være den eneste måten å få betalt på. Da får jeg bare opp meldingen om Internal server error, som er ellers er veldig diffus.

Brukte Chrome, prøvde i Explorer; samme greia der. Fristen for betaling er kort, og imorgen har jeg ingen mulighet til å være på nett.

Om noen har noen gode råd, annet enn å kontakte reiseoperatør (de vil jo bare si at dette ikke er deres problem?), så blir jeg takknemlig og kan legge meg.
Det er ingenting du kan gjøre, kontakt reiseoperatør. Men det hele virker jo ganske fishy, har du vurdert muligheten for at du kanskje blir lurt?
Sikkerhetsklarert
http 500 er en serverside feil. Dvs en feil på webserveren. Ikke noe du kan gjøre noe med uavhengig av nettleser.
Takk til de som har svart! Enden på visa ble at jeg kontaktet reiseoperatør og forklarte problemet, og spurte om jeg kunne ordne opp via telefon, noe jeg kunne. Dagen etter gikk det imidlertid fint å åpne betalingslenken, og dette var tydeligvis noe reiseoperatøren visste, da de skrev at "det skal gå fint å betale på nettet nå". Kommunikativ "nå"...

Mer irriterende var det å lese om at grunnen til at prisene endres raskere enn værmeldingene til yr, kan være cookies, og at man blir lurt til å betale mer enn man må.