Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1383
Hei,

fant en blogg om UE i Norge som jeg ikke klarer å finne igjen. Bloggeren hadde besøkt mange steder og tatt bra bilder av stedene, var også litt historie om stedene og info om hvordan å komme seg dit.. Bla Lier Mentalsykehus hadde han besøkt, ink. en nedlagt militærleir.. Noen som vet hvilke blogg jeg snakker om og kan poste en link?

På forhånd, takk
sikert kystfort.com
UENorge's Avatar
Trådstarter
Sitat av MissFomle Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tror det er denne, bare at jeg kom inn på den før.. Har profil, men får opp: Denne bloggen er beskyttet, for å se innholdet må du logge inn.

Noen som vet hvordan man løser dette?

Ingen som vet hvordan man kommer inn på bloggen?
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Ja den er desverre stengt en liten stund. Vurderer å åpne den igjen i en litt annen form eller starte en webside istedet. Grunnen til at jeg har valgt å stenge den litt er innblanding av politi og en eier som ønsket bildene fra sitt sted fjernet derfra i frykt for vandaler og okkupanter.

Holder på å sette meg inn i lover og regler for å vite hva som gjelder her til lands. Startet en tråd på dette forumet om dette. Greit for UE'ere å vite kanskje.
Sist endret av MrNorUe; 1. april 2010 kl. 18:29.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Blogg siden min er oppe igjen i noe endret form.

Link