Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1844
Hvor godt fungerer det å sniff standard brun? Tar selvfølgelig små lisser for å unngå overdose. Burde man sniffe svakt så det tas opp i neseveggen eller kan man snorte det som det var speed,? Synes røyking varer så kort og at det er lett å gjøre feil og waste produkt.
Sist endret av CountDrugula; 13. desember 2023 kl. 14:10.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Hvor godt fungerer det å sniff standard brun? Tar selvfølgelig små lisser for å unngå overdose. Burde man sniffe svakt så det tas opp i neseveggen eller kan man snorte det som det var speed,? Synes røyking varer så kort og at det er lett å gjøre feil og waste produkt.
Vis hele sitatet...
Er bare og snorte vanlig, små lisser, vær forsiktig
Ja røyking må du ha teknikken inne og gjerne ha mye for og opnå en god rus
Du kan sniffe det som vanlig. Personlig må jeg ta nesten et halvt gram når jeg sniffer. Og røyking vet jeg ingenting om, så jeg holder meg til Morfin og Oxy siden jeg også blir kvalm av heroin.
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg waster penger på heroin. Har ingen toleranse og har brukt det moderat i mange år, men får aldri den ordentlig deilig euforien som folk snakker om. Kan få en litt deilig varme i kroppen, men jævlig mye kløe og craving etter mer som bare gjør at det ikke er verdt det.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg waster penger på heroin. Har ingen toleranse og har brukt det moderat i mange år, men får aldri den ordentlig deilig euforien som folk snakker om. Kan få en litt deilig varme i kroppen, men jævlig mye kløe og craving etter mer som bare gjør at det ikke er verdt det.
Vis hele sitatet...
Da ville jeg bare stoppet egentlig, før søken etter euforien tar deg ned injeksjonsveien, der kan det bli rimelig mørkt
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg waster penger på heroin. Har ingen toleranse og har brukt det moderat i mange år, men får aldri den ordentlig deilig euforien som folk snakker om. Kan få en litt deilig varme i kroppen, men jævlig mye kløe og craving etter mer som bare gjør at det ikke er verdt det.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk heller ikke den euforien folk snakker om så jeg gidda ikke prøve mere enn 1 gang. Uten at jeg skal si det for sikkert har jeg hørt at heroin gir mere eufori enn fentanyl så kan det være det? Jeg røyka 3-4 fyrstikkhoder første gangen og kjente det godt uten euforien.
Tenker at imorgen blir siste dagen jeg ruser meg i år. Skal jobbe hardt og mye hele jula fra Fredag så vurderer å ta det rektalt. Hvordan gjøres det?, er det Askobinsyre blanda med heroin og koke opp og så trekke det opp i pumpa og så sprute det inn i anus?, får man Askobinsyre i sprøyteluka?, Vet at det gjør overdose faren mye større så skal selvfølgelig ikke blande det med verken alkohol eller.benzo. Trenger bare en dag til hvor jeg kan forlate verden litt.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Tenker at imorgen blir siste dagen jeg ruser meg i år. Skal jobbe hardt og mye hele jula fra Fredag så vurderer å ta det rektalt. Hvordan gjøres det?, er det Askobinsyre blanda med heroin og koke opp og så trekke det opp i pumpa og så sprute det inn i anus?, får man Askobinsyre i sprøyteluka?, Vet at det gjør overdose faren mye større så skal selvfølgelig ikke blande det med verken alkohol eller.benzo. Trenger bare en dag til hvor jeg kan forlate verden litt.
Vis hele sitatet...
Vær forsiktig, 24sju deler ut askorbinsyre.
Takk FrkØdelagt men etter å ha lest litt så virker det som at å bruke det rektalt egentlig ikke er noe bedre enn røyking eller snorting. Kan effekten av snorting bli bedre av å blande/koke det med Askobinsyre, tørke det og så sniffe det?
Det vil jeg ikke tro, askorbinsyra er bare for å gjøre heroinen vannoppløselig. Det høres egentlig ut som du sitter på litt dårlig minus, så jeg er usikker på hvor stor(hvis noen) forskjell du vil føle ved å ta det reaktalt.
FrkØdelagt ene dealeren min tok livet sitt forøæ noen måneder tilbake og en annen havna på rehab og slutten og en havna i fengsel. Så kjøper egentlig bare i Brugata. Som regel et jeg heldig og får helt okey kvalitet m
Skjønner. Da jeg var avhengig av iv-heroin pleide jeg å ta det rektalt om årene ikke ville svare, jeg syntes det fungerte bedre enn både sniffing og røyking, men jeg ville vært varsom med å begynne å lefle med pumper og askorbinsyre, veien fra ræva til åra virker skummelt kort spør du meg. Med tanke på at du også klarer å vente litt før du bruker ville jeg tatt en tur innom analystjenesten til Tryggere hvis jeg var deg. Jeg hadde ett tilbakefall for ca 1,5 år siden som varte i ett halvt år og heroinen som var ute da var langt dårligere enn det jeg var vandt til før og noe blanda med helt sinnsykt sterke syntetiske opiater, har du ro nok i rævva til å vente ville jeg absolutt fått sjekka det. Min første smell etter 2 år av resulterte i en helt jævlig infeksjon, jeg mistenker xylazin, og selv om du ikke skyter ville jeg vært jævla varsom.
Ble kvelden jeg sa farvel til heroin det der. Snortet tilslutt et halvt gram på et par -tre timer men ga jo nesten ingen eufori, ble trøtt og litt drømmende. Men også ganske kvalm og svimmel. Virkelig ikke et stoff som fungerer på meg og det er nok en jævlig god ting. Har likt å røyke det fordi smaken er så god, men rusen har aldri appelert. Finnes bedre ting å bruke penger på. Men takk for alle svar.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Ble kvelden jeg sa farvel til heroin det der. Snortet tilslutt et halvt gram på et par -tre timer men ga jo nesten ingen eufori, ble trøtt og litt drømmende. Men også ganske kvalm og svimmel. Virkelig ikke et stoff som fungerer på meg og det er nok en jævlig god ting. Har likt å røyke det fordi smaken er så god, men rusen har aldri appelert. Finnes bedre ting å bruke penger på. Men takk for alle svar.
Vis hele sitatet...
Det du skriver nå er det beste. Gir det ikke deg noe, så stopp.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Det du skriver nå er det beste. Gir det ikke deg noe, så stopp.
Vis hele sitatet...
Yeah. Kommer jeg over noe Tramadol, Dolcotin eller Oxy øcontin til en grei penge på nyåret så er jeg mer på det. Det har fungert bedre på meg. Vet at det mye Tramadol på det svarte markedet i både Sverige og Danmark og selges blant annet under disken på kiosker for bare å 200 kr brettet. Ser ingenting til dette i Oslo. Hva er grunnen til det egentlig?
Har samme opplevelse med heroin som deg, føles greit nok men drit skuffende, kan nevne 1000 bedre ting.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Har samme opplevelse med heroin som deg, føles greit nok men drit skuffende, kan nevne 1000 bedre ting.
Vis hele sitatet...
Heroin er relativt kjedelig, ja. Men om du sliter mye med angst, smerter og diverse traumer og ting som plager deg- så kan jeg beskrive det slik som det her-

I rett dosering og kvalitet av produkt, vil du sjeldent føle eufori, men heller føle den klemmen du aldri fikk som barn, følelsen av å være såpass lett (flyter) slik at du aldri vil ned igjen.

Du er mer åpen følelsesmessig og klarer å virkelig nyte en sang/film

Di fleste tar som regel en litt for høy dosering- som fører til tretthet (men rastløse tanker) å litt til veldig tung kropp. Brukte i 7 år, røyke&skudd men sniffet neesten aldri.

Og mtp brun Heroin så er det imo kjedlig relativt til hvit. Men det er alltids hero&amf, ikke den tryggeste komboen, men amazing! Det kan minnes om eufori (mer kontent, lykkelig) du får det gode fra hero og amf. På ingen måte anbefaler jeg noen stoffer i det heletatt
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg waster penger på heroin. Har ingen toleranse og har brukt det moderat i mange år, men får aldri den ordentlig deilig euforien som folk snakker om. Kan få en litt deilig varme i kroppen, men jævlig mye kløe og craving etter mer som bare gjør at det ikke er verdt det.
Vis hele sitatet...


Kløe gjelder di fleste opiater og opioder, om du ska føle eufori, så må du over til hvit heroin. Som et ganske litt sjeldent her, men også 2-3 ganger dyrere (kommer an på hvor potent).

Angående brun heroin, så kan du egentlig bare bli euforisk av inj (som forsvinner helt etter kort tid av bruk) eller av kombo (amf+heroin/Kokain+heroin og den som koster huset ditt (altså den hvite) å en mindre effektiv, men god en - Xanor og heroin.

Men anbefaler å kutte ut alt av sterke opiater og syntetiske opiater (heroin MZ, fentanyl) osv.

Det som hjalp meg i et sykt raskt tempo va dette-

Ayahuasca drikke+Syntetisk (begge et NN-DmT) og DmT-5MeO (gift fra en frosk som tørkes og røykes)

Etter det va abstinenser beydelig mer behagelig, psykisk sett var det ikke noe særlig problem, & jeg trente, bokset å spiste rein, sunn mat. Lykke til med å slutte! Cheers