Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1594
Snublet over denne på itavisen i dag.
http://www.apple.com/support/ipodnano_replacement/

Dersom man har en iPod nano fra 2005-2006 kan man få den byttet, pga en feil i batteriet.
Sendte inn to serienummer tidligere, og fikk beskjed om å vente på en pakke der jeg kunne sende dem inn.

Lurer på om noen aner hva man kan forvente å få, eller kanskje vet hva man får?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Da du gjorde første del av jobben, finne lenke, gjorde jeg andre del; lese
Your replacement iPod product is warranted to be free from defects for 90 days from the date of service.
Vis hele sitatet...
Så da skulle man tro man får et iPod-produkt. Enten nyeste shuffle eller nano vil jeg tippe. Vil nok ikke være så altfor mange som benytter seg av tilbudet, særlig da de fleste sikkert har gått over til nyere modell, men de på eBay vil nok bli kjøpt opp.
Jeg fikk også mail på dette i dag! Min første generasjons iPod sluttet plutselig å virke for 11 mnd siden. Den låser seg automatisk, og jeg har inntrykk av at det har noe med batteriet å gjøre med tanke på at det er hvordan jeg holder den som avgjører om den låses eller ikke låses.

Tror dere jeg kan sende den inn å få en ny en? Har forsåvidt en ettårgammel fjerde eller femtegenerasjons ipodnano. Men jeg takker jo ikke nei til en gratis ipod
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Niagara93: Ja. Om det er nano. Hvorfor ikke? Prøv her.
Haha, har fylt inn! Satser på at dette går
Jonta, med "nyeste nano" mener du den med touch da? Isåfall er jeg utrolig glad for at jeg har tre første generasjons iPod nanos
Sitat av Jonta Vis innlegg
Da du gjorde første del av jobben, finne lenke, gjorde jeg andre del; leseSå da skulle man tro man får et iPod-produkt. Enten nyeste shuffle eller nano vil jeg tippe. Vil nok ikke være så altfor mange som benytter seg av tilbudet, særlig da de fleste sikkert har gått over til nyere modell, men de på eBay vil nok bli kjøpt opp.
Vis hele sitatet...
du får en helt lik ipod bare med fungerende batteri
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av krJo Vis innlegg
Jonta, med "nyeste nano" mener du den med touch da?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ipod_nano

Jeg forstår ikke helt hvorfor spørsmålet stilles (:
Sitat av tromsøfreaken Vis innlegg
du får en helt lik ipod bare med fungerende batteri
Vis hele sitatet...
Kilde? Kan ikke tenke meg at Apple Inc. har tatt vare på såpass mange 1. gen. Og å kjøre ny produksjonsrunde på den vil de neppe gjøre.

Kjapp googling viser at jeg ikke er den eneste som har tolket det slik.
Dette står det til meg
Apple will send you a box with shipping instructions to mail your iPod nano to us. Apple will then send you a replacement iPod.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk UPS konvolutten to-tre uker før jul, og sendte inn den veldig slitte gamle iPod nano 1st gen, 2 GB-en min. Idag fikk jeg pakke i posten, og det var altså en splitter nye iPod nano 7ende(?) generasjons-greie. Den med touch altså! Virkelig god byttehandel!

Bevis: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395259_10150491135065863_548180862_9277333_265742485_n.jpg
Jeg fikk også ny Veldig kjekt, for den gamle kjøpte jeg til kona til jul når den kom. Den har ikke vært brukt de siste tre åra. Så fikk jeg en ny for en god uke siden, som vi gav til min eldste sønn i bursdagsgave. To gaver for prisen av en. WIN! hehehe