Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1156
Hei!
Jeg har en tannhelse som er ganske dårlig. trenger broer, kroner osv...
Skal jeg gjøre alt innenlands kommer fort prisen opp mot 100.000 kr i verste fall.
Tenker på Polen eller Øst-Europa ettersom jeg antar at det er billigst der.

Lurer på om noen har erfaringer/tips de vil dele, og eventuelt hva dere fikk fikset og hva kostnaden var..
Takk
Begge foreldra mine som er fra serbia, de fiksa tenna, de fikk helt nye tenner protese? osv osv for 6 tusen kr, samme hadde kosta 80 tusen kr MED rabatt her i nisselandet.

Serbia/kroatia annbefales. Men er litt vanskelig da jeg neppe tror de snakker engelsk der hvor de var

Stedet ligger i kroatia, Borovo, tannlegen ligger rett ved radio borovo. Bra standard, nytt utstyr og ekstremt flink tannlege !
Trådstarter
Sitat av Srbija Vis innlegg
Begge foreldra mine som er fra serbia, de fiksa tenna, de fikk helt nye tenner protese? osv osv for 6 tusen kr, samme hadde kosta 80 tusen kr MED rabatt her i nisselandet.

Serbia/kroatia annbefales. Men er litt vanskelig da jeg neppe tror de snakker engelsk der hvor de var

Stedet ligger i kroatia, Borovo, tannlegen ligger rett ved radio borovo. Bra standard, nytt utstyr og ekstremt flink tannlege !
Vis hele sitatet...

det var sykt billig da! takk
Alle "østblokklanda" har billige tannleger. De er gode mange av de også. Bare sørg for at du havner hos en seriøs en og ikke en shady som fucker tenna dine.