Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 17282
Ved Vulkan hallen like nedenfor alexander kiellands plass så er det en dør inn i fjellet som fører en lang tunnel innover og det sto et eller annet om gass når jeg var der , så dog ikke mye siden det var helt mørt, men anbefales.
Vet ikke om døren fortsatt er oppe men det er der de driver og bygger
Sist endret av weed911; 12. oktober 2009 kl. 15:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser det ikke er så lenge siden siste post ble posta her men jeg føler det er på sin plass å spørre om det er noen som har vært og sjekket disse Oslo områdene. Er mye sperra bedre nå? Er det gjort om? La merke til at Pilestredet 30 er blitt gjort om til omsorgsboliger og er ferdigstilt i år.

Jeg vil nevne Hasle T-banestasjon, gamle bygget ser ganske tomt ut, har ikke vært der enda men blir kanskje en tur i kveld Hvis det blir til det så poster jeg info senere i kveld.

Men herlig med steder å utforske, keep 'em comming
▼ ... over en uke senere ... ▼
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av Lanka Vis innlegg
Ved Furuset så ligger dt 3 lagerbygninger som er nedlagt. Det ble brukt til å trykke aviser en gang i tiden tror jeg. Mye reklame og andre ting liggende der. Narkomane bruker det som tilholdssted om vinteren, og jeg så en avis der fra 1989 en gang jeg var der Er litt spennende å sjekke ut. Mye som ikke er sjekket ut enda.
Vis hele sitatet...
Lagerhaller. Regner med det er disse. Ganske tomme. Første etasje på alle bygg så jeg ingen inngang til, men lette ikke så mye heller.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan ikke folk legge ved kart og eventuelle bedre opplysninger om sted og veiene til disse stedene? Takk
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Tja med litt research er det ikke vanskelig å finne fram til selv.

Minner om oppdatert blogg, denne gangen fra et lite kontorbygg på en liten øy i Oslo havn.

http://28dagarsenare.se/attachment.php?attachmentid=2929&d=1262384059
aha, har tenkt på det bygget lenge..
da hvet jeg det er en mulighet der, flott
Minner om oppdatert blogg, denne gangen fra et lite kontorbygg på en liten øy i Oslo havn.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Tja med litt research er det ikke vanskelig å finne fram til selv.

Minner om oppdatert blogg, denne gangen fra et lite kontorbygg på en liten øy i Oslo havn.

http://28dagarsenare.se/attachment.php?attachmentid=2929&d=1262384059
Vis hele sitatet...
Hei MrNorUe

Jeg prøver å komme inn på bloggen din, men det står at den er passordbeskyttet? Prøver å logge inn på profilen min, men det hjelper ikke? Kunne du sendt passord på PM eller åpnet den?

takk
Nån som är aktiv just nu eller?
ja! Noen som er interessert i UE i kveld evt? send på pm
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av fremad Vis innlegg
Hei MrNorUe

Jeg prøver å komme inn på bloggen din, men det står at den er passordbeskyttet? Prøver å logge inn på profilen min, men det hjelper ikke? Kunne du sendt passord på PM eller åpnet den?

takk
Vis hele sitatet...
Svart deg på melding om hvorfor bloggen foreløbig er stengt.
Noen som kan vise til kart eller fortelle veibeskrivelse til djevel grotta / Satanhula i fredrikstad??