Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 8561
Sitat av Polar-
Vi hadde vel en fordel iom at jeg hadde nøkler til hele bygget
Vis hele sitatet...
Pirk på det, du ja.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av dynamite
ok, sjekk DENNE rundt 6:48, der kan dere se det selv.
Vis hele sitatet...
Under Bodø Kulturhus dette? Så ikke særlig spennende ut;p
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Litt gammel tråd men det får så være;

Ser at det er mange som skriver om NPS her. Jeg jobber for tiden der og kan meddele at du kommer deg ikke inn noen plasser uten å bli oppdaget eller at alarmer går, så jeg vil fraråde dette. Dessuten blir du anmeldt for innbrudd. For det andre er det ikke noe spesielt spennende her, det er som oftest vannskelig å se forskjell på ansatte og pasienter. Ser at noen nevner di som sitter på lukkede avdelinger, og der kommer du hvertfall ikke inn. Det sitter hele tiden folk å passer på inne og utenfor dørene. Så NPS kan man nok stryke av listen ganske kjapt.
Sist endret av kimzor; 26. april 2009 kl. 02:57.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av kimzor Vis innlegg
Litt gammel tråd men det får så være;

Ser at det er mange som skriver om NPS her. Jeg jobber for tiden der og kan meddele at du kommer deg ikke inn noen plasser uten å bli oppdaget eller at alarmer går, så jeg vil fraråde dette. Dessuten blir du anmeldt for innbrudd. For det andre er det ikke noe spesielt spennende her, det er som oftest vannskelig å se forskjell på ansatte og pasienter. Ser at noen nevner di som sitter på lukkede avdelinger, og der kommer du hvertfall ikke inn. Det sitter hele tiden folk å passer på inne og utenfor dørene. Så NPS kan man nok stryke av listen ganske kjapt.
Vis hele sitatet...
Men du, siden du jobber der. Har du vært i kjellern?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
I hvilken bygning og avdeling tenker du på? sør, nord? a,b,c? Hva skal være så spennende der?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av hammer Vis innlegg
I sørfold er det mange gamle tunneller som tyskerene sprengte ut for å legge jernbanen videre nordover fra fauske.
Eller hva med gruvene i sulithjelma? De fleste er vel støpt igjen, men det er iallefall en besøksgruve som er åpen..
Vis hele sitatet...
Tyskerne spregnte flere tunneller, disse ble aldri fullført 100%. En av de kan ses fra vertshuset i kobbervik som har gjort om det til musset. Ellers flere rester som brukar og rester etter en lokstall. Det skal finnes flere tunneller men disse har jeg ikke vært i.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Husker jeg var inne i gamle svømmehallen en gang 2004 tror jeg det var, hvertfall før de innstallerte alarmer der. Mange rom å utforske, og skatehallen var ganske skummel uten lys.
Sist endret av Herremann; 20. januar 2010 kl. 04:54.