Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 941
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla freaks. Jeg er litt nysgjerrig på bonger dere har. Send et bilde hvis dere vil det
En maispipe stappet inn i en flaske. Ny flaske annenhver uke.
Anonym bruker
"Tom Skræling"
Er uten fast bolig, så blir bare jointer på meg for tiden. Regner med jeg kjøper en dab rig når jeg får leilighet igjen. Vet ikke om man kan dabbe hasj, men det er jo ikke verre enn at jeg lager olje av aceton da.

Dabs er vell en del sunnere enn å røyke det vanlig, særlig siden man unngår tobakken også.

Vet at mange bruker vapes, men føler at jeg må ha røyken på en måte, jaija vi får se.
Har noen gamle bonger fra både stater bros og k-mart liggende et sted, fra når jeg bodde i statene. Ganske sikker på at de er utgått, ihvertfall veldig falmet. Ikke noe spesielt kule tilbud men var noen dollar i avslag på noen flasker cola minnes jeg å huske.
Mk2 matrix globe stor versjon, rbr 3.0 klone 14 mm, mobius klone 18mm.

Får en vertex fra cloud Connoisseur snart. Den blir min fineste bong. Den jeg får er dyp blå
Har en standard 45cm bong fra ehle. Med standard mener jeg beaker med ice catcher. Det er 18mm joint og jeg har 18-18mm 6 slit downstem og 18mm bowl, diamant form. Gidder ikke ut å ta bilde for den må renses først

Har hatt mye forskjellig attachments tidligere, ash catchers, overganger forlengere, dab nails osv det er det som er gøy med ordentlig glassbonger. Men det ender stort sett med at det knuser til slutt. Har nok hatt 10+ bonger

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er uten fast bolig, så blir bare jointer på meg for tiden. Regner med jeg kjøper en dab rig når jeg får leilighet igjen. Vet ikke om man kan dabbe hasj, men det er jo ikke verre enn at jeg lager olje av aceton da.

Dabs er vell en del sunnere enn å røyke det vanlig, særlig siden man unngår tobakken også.

Vet at mange bruker vapes, men føler at jeg må ha røyken på en måte, jaija vi får se.
Vis hele sitatet...
Dabs er fett det skjønner hva du mener med vape det er ikke helt det samme ville ikke brukt aceton til å lage olja da mye bedre med sprit, apoteket selger 95% etanol antibac det blir mye bedre resultat
Sist endret av Bluesky_; 21. september 2023 kl. 19:31.
Fuck Mr. Plod!
Nei, har bare en knekt pipe.

Størrelsen har ikke noe å si, ikke sant?

Ikke sant? ಥ⁠‿⁠ಥ
Sist endret av Nøddy; 21. september 2023 kl. 23:55.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
har ikke røyka på over ett år nå, men da jeg jeg var skakk hver kveld brukte jeg en sånn JIF/Universal flaske med noe som heter unibong. altså en sånn greie man kan skru på hvilken som helst flaske og gjøre det om til en bong.
se her, fant til og med bilde av den

Sitat av Bluesky_ Vis innlegg

Dabs er fett det skjønner hva du mener med vape det er ikke helt det samme ville ikke brukt aceton til å lage olja da mye bedre med sprit, apoteket selger 95% etanol antibac det blir mye bedre resultat
Vis hele sitatet...
Rosin tech anbefales! Olje laget uten løsemidler. (Solventles)

Bruk f.eks en rettetang, pakk 1-2 g med hasj i en 25micron steel mesh, og press den i rettetangen med bakepapir. Så er det bare å snurre oljen fra bakepapiret på en dabpinne.

Ellers får man oljepresse med regulerbare varmeplater på aliexpress.

Mvh
Sist endret av Bobben79; 23. september 2023 kl. 04:47. Grunn: Glemte noe
Anonym bruker
"Tom Skræling"
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Rosin tech anbefales! Olje laget uten løsemidler. (Solventles)

Bruk f.eks en rettetang, pakk 1-2 g med hasj i en 25micron steel mesh, og press den i rettetangen med bakepapir. Så er det bare å snurre oljen fra bakepapiret på en dabpinne.

Ellers får man oljepresse med regulerbare varmeplater på aliexpress.

Mvh
Vis hele sitatet...
Økonomisk inntaksmetode? Føler jeg kan bruke evig av oljer og lignende ganske så umiddelbart(neste dag feks).