Har en standard 45cm bong fra ehle. Med standard mener jeg beaker med ice catcher. Det er 18mm joint og jeg har 18-18mm 6 slit downstem og 18mm bowl, diamant form. Gidder ikke ut å ta bilde for den må renses først
Har hatt mye forskjellig attachments tidligere, ash catchers, overganger forlengere, dab nails osv det er det som er gøy med ordentlig glassbonger. Men det ender stort sett med at det knuser til slutt. Har nok hatt 10+ bonger
Sitat av
Anonym bruker
Er uten fast bolig, så blir bare jointer på meg for tiden. Regner med jeg kjøper en dab rig når jeg får leilighet igjen. Vet ikke om man kan dabbe hasj, men det er jo ikke verre enn at jeg lager olje av aceton da.
Dabs er vell en del sunnere enn å røyke det vanlig, særlig siden man unngår tobakken også.
Vet at mange bruker vapes, men føler at jeg må ha røyken på en måte, jaija vi får se.
Dabs er fett det skjønner hva du mener med vape det er ikke helt det samme ville ikke brukt aceton til å lage olja da mye bedre med sprit, apoteket selger 95% etanol antibac det blir mye bedre resultat
Sist endret av Bluesky_; 21. september 2023 kl. 19:31.