Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1654
Hei,

Lurer på om disse stoffene kommer opp på urinprøver som blir sendt til labben. Ikke urinprøver fra apoteket.

Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pcp og ketamin hvertfall. Tror 2cb også men så langt har jeg aldri hørt om urinprøver som sporer dmt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pcp og ketamin hvertfall. Tror 2cb også men så langt har jeg aldri hørt om urinprøver som sporer dmt
Vis hele sitatet...
4-AcO-DMT er en precursor til psilocin, på lik linje med psilocybin. Vet ikke om de tester for flein, men om de gjør det, så må urinen avleveres ila ett par dager etter inntak for at det skal kunne fanges opp.

Tviler på at dem tester for alle mulige stoffer, kun de mest brukte og de som myndigheten er klar over at du hadde befatning med.
Hørt at 2C-B slår ut som amfetamin på pisseprøver, usikker på hvor sant dette er da.

Tror flein ikke blir testet for, mens ketamin og pcp definitivt blir det.
Trådstarter
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Hørt at 2C-B slår ut som amfetamin på pisseprøver, usikker på hvor sant dette er da.

Tror flein ikke blir testet for, mens ketamin og pcp definitivt blir det.
Vis hele sitatet...
Litt rart hvis de tester for Ketamin og PCP, ganske sjeldne stoffer mener jeg. Har hørt det samme om 2C-B, men som du sa vet ikke om det er sant.

Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
4-AcO-DMT er en precursor til psilocin, på lik linje med psilocybin. Vet ikke om de tester for flein, men om de gjør det, så må urinen avleveres ila ett par dager etter inntak for at det skal kunne fanges opp.

Tviler på at dem tester for alle mulige stoffer, kun de mest brukte og de som myndigheten er klar over at du hadde befatning med.
Vis hele sitatet...
Fant denne linken https://www.bioingenioren.no/content...er-i-norge.pdf .
Sist endret av Noti; 22. oktober 2019 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke ment å source, men kan jeg spørre Hvordan i alle dager kom du borti pcp? Hvis det er vanlig pcp og ikke 3 eller 4-meo-pcp?Åssen var det? Det er vel noe som nesten aldri finnes i Norge.
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ikke ment å source, men kan jeg spørre Hvordan i alle dager kom du borti pcp? Hvis det er vanlig pcp og ikke 3 eller 4-meo-pcp?Åssen var det? Det er vel noe som nesten aldri finnes i Norge.
Vis hele sitatet...
Hei, har ikke tatt det selv men bare på om det kan bli funnet på prøver siden det er et sjeldent stoff (har funnet utav det nå). Men har venner som har prøvd det. Det mest vanlige jeg har sett er PCP penslet på weed. Koster 500kr grammet. Det er svært sjeldent men noen ganger dukker det opp. Kan fortelle deg om mine venners opplevelse hvis du er interessert i det.
Sitat av Noti Vis innlegg
Hei, har ikke tatt det selv men bare på om det kan bli funnet på prøver siden det er et sjeldent stoff (har funnet utav det nå). Men har venner som har prøvd det. Det mest vanlige jeg har sett er PCP penslet på weed. Koster 500kr grammet. Det er svært sjeldent men noen ganger dukker det opp. Kan fortelle deg om mine venners opplevelse hvis du er interessert i det.
Vis hele sitatet...
Hadde vært gøy å høre
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sjekk den andre tråden om hva man tester for, som er på pagen nå. Wohoo!
må si meg skeptisk til at folk får weed pensla med pcp i norge om man ikke ber spesifikt om det fra noen med tilgang på pcp.
er myyye billigere å kjøpe ferdigsig man enten pensler el dypper enn å putte det i weed, som igjen da gir større profitt til selger..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har tatt urinprøver 1-2 dager etter 2c-b bruk og ingenting kommer opp, Har og tatt ett par pcp analoger i det siste og det har ikke kommet opp noe annet en hasj.