Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 6540
Heisann!

Den nye science-fiction filmen har lansert en trailer!
“EVERYWHEN” er satt noen år frem i tid; en tid hvor teleportering er blitt like vanlig som kollektiv transport, og hvor skolegang er erstattet med små brikker med innlagt kunnskap. Verden ser ut som et enklere, og nær perfekt sted å bo... Intill teknologien feiler, og flere millioner mennesker plutselig blir meldt sporløst forsvunnet.

Ian Finch, en normal gutt i tenårene, havner plutselig i et alternativt univers. Han får vite at sin 5 år gamle bror er i ferd med å ta livet sitt, og at han ikke befinner seg i samme virkelighet som han lenger: Han må komme seg tilbake. Vil Ian Finch finne veien tilbake, eller vil han finne et spor som snur hele livet hans på hodet, og får han til å tvile på sin egen eksistering?

Filmen skal ha en kinovisning denne høsten i Oslo, og vil ha en internasjonal slipp-dato i 2013. Vi er tre 16 åringer som har laget dette, og dette er uten tvil det største vi har laget til nå. Vi håper denne filmen inspirer andre til å lage film med et nært-til-ingenting i budsjett

Her er traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-Dv-iayj0zU

Del, fortell om filmen til vennene dine, og la oss høre hva dere syns!
Lik, og kontakt oss, på facebook: www.facebook.com/JARANDandJENS

Ser frem til å høre fra dere,
Jarand B. Herdal & Jens Peder Hertzberg
Fra norge...på engelsk....av norske personer, what? Sorry men dette hørtes ikke bra ut når det er norske folk som spiller i Norge men prater engelsk :/
Virker som et filmteknisk bra prosjekt. Men hadde vært langt mer troverdig om skuespillerne snakket norsk. Tydelig at en del av dem har litt å jobbe med når det gjelder uttale, og jeg vil tro det internasjonale markedet ville vært minst like stort med tekstet film, som med Norwenglish.

Ønsker dere lykke til med lanseringen.
Synes det virket litt teit jeg as, små kids som går rundt med våpen å for ikke å snakke om den norsk-engelske utalen. Filmen virkert veldig serriøs, men likvell brøyt jeg ut i latterkrampe når jeg hørte hvordan de pratet.
Synes det er litt dumt at dere skal "amerikanisere" denne filmen. SWAT f.eks. er jo noe vi ikke har i Norge. Engelsk snakker vi heller ikke i Norge.

Var litt vanskelig å se på traileren, men det virket som SWAT bestod av ungdommer, noe som igjen svekker troverdigheten.

Men uansett så ønsker jeg dere lykke til og håper dette blir en slager for dere!
Tja, her har vi hardbanket ærlighet, det liker vi

Han første som snakker er norsk, ja. Men han andre (mannen) er faktisk Engelsk.
SWAT'en er også 25 år, og ingenting har sagt at denne filmen foregår i Norge heller
-Fra Norge. Ikke i Norge.

Men oh well- deres meninger, skal ikke endre på de.

Kjapt om hvorfor vi valgte Engelsk, fremfor norsk: filmfestivaler.
Setter pris på tilbakemelding!

Jarand
å se, eller å ikke se, det er det store spørsmålet.

1. Se den fordi det ganske enkelt er en Norsk Film som gjøre noe så uvanlig som å lage noe som er SciFi

2. Ikke se fordi det er et overtall av norske skuespillere som snakker noe annet enn sitt morsmål, aka Engelsk, slik at det blir vel mye "gebrokkent" dialekt "preik" Engelsk som får meg til å føle at "dem burde ikke" laget det slik.

Skal dog nemnes at noen av di "kidsa" hørtes ut til å ha en grei engelsk, men hu ene dama samt han fyren på den politistasjonen hadde en engelsk som ikke var helt på men hva man forventer seg vist man skal lage en film med skuespillere som snakker engelsk ( ganske enkelt fordi lager man en engelsk-talende film så bør skuespillerene som spiller i den kunne snakke engelsk på en god måte, ja med mere du spiller en mafia-boss :P ).

Well Anyhow, best wishes and "gøød" luck
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Kjapt om hvorfor vi valgte Engelsk, fremfor norsk: filmfestivaler.
Setter pris på tilbakemelding!
Vis hele sitatet...
Er det ikke helt vanlig å vise filmer med andre språk enn engelsk på filmfestivaler da? Trodde slikt ble sett på som litt eksotisk på slike festivaler, jeg.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Er det ikke helt vanlig å vise filmer med andre språk enn engelsk på filmfestivaler da? Trodde slikt ble sett på som litt eksotisk på slike festivaler, jeg.
Vis hele sitatet...
Man havner i en egen kategori, og andre slipper deg ikke inn :/
Harde saker.
Traileren ser ganske bra ut, selvom det ble litt for Hollywood-aktig for min del. Men stemmen som snakker gjennom traileren er alt for utydelig. Fikk nesten ikke med meg noe av hva han sa.
Som sagt; setter pris på all tilbakemelding!
Men denne "Norwenglish"-en på de to skuespillerne har en total varighet på ca. 1,5 sekunder, så jeg spør dere om å være så snille å se forbi dette, og gi oss tilbakemeldinger på traileren totalt
Sålangt er det nemlig bare Norge som har uttalt seg om uttalen, noe vi heller ikke kan gjøre stort med
Herregud, dere trenger virkelig en realitetsorientering når dere utefra et minimalt budsjett prøver på noe som er så langt utenfor rekkevidde at det fremstår som en latterlig parodi. styr i det minste unna klisjeer, lavbudsjett= ekstra fokus på manus, trodde det var ganske basic, men når dere tror dere kan oppnå internasjonal suksess gjennom dette søppelet her, er dere så overpretensiøse og lite jordnære at jeg blir rett og slett provosert. sci-fi hører ingen steder hjemme med mindre det er gjennomført på profesjonellt vis, men i de aller fleste tilfeller går det rett i vasken, fordi sci-fi er en sjanger som kreves en vannvittig høy filmatisk kompetanse for å utføre og unngå at det faller i havet av årtusenets kalkuner, og utefra traileren så tar denne filmen den retningen. Dere må skape et særpreg og en egen atmosfære, dette virker bare banalt, uinteressant og stemningsløst, dessuten er det umulig å få noe grep om handlingen utefra traileren, som kun bestod av en cheesy bakgrunnstemme og diverse klisjepregede actionscener, så det virker som et desperat håp om å fange et imbesilt publikums oppmerksomhet. Skjønner at dere er motbydelig eplekjekke med tanke på alderen deres og dere håper på respons som "dere har en lysende fremtid" osv, men ærlig talt, er 16 år selv og kan produsere noe som i mine øyne er bedre enn dette i løpet av en kveld med mobilkameraet i kjellern.
Sitat av panda123 Vis innlegg
Herregud, dere trenger virkelig en realitetsorientering når dere utefra et minimalt budsjett prøver på noe som er så langt utenfor rekkevidde at det fremstår som en latterlig parodi. styr i det minste unna klisjeer, lavbudsjett= ekstra fokus på manus, trodde det var ganske basic, men når dere tror dere kan oppnå internasjonal suksess gjennom dette søppelet her, er dere så overpretensiøse og lite jordnære at jeg blir rett og slett provosert. sci-fi hører ingen steder hjemme med mindre det er gjennomført på profesjonellt vis, men i de aller fleste tilfeller går det rett i vasken, fordi sci-fi er en sjanger som kreves en vannvittig høy filmatisk kompetanse for å utføre og unngå at det faller i havet av årtusenets kalkuner, og utefra traileren så tar denne filmen den retningen. Dere må skape et særpreg og en egen atmosfære, dette virker bare banalt, uinteressant og stemningsløst, dessuten er det umulig å få noe grep om handlingen utefra traileren, som kun bestod av en cheesy bakgrunnstemme og diverse klisjepregede actionscener, så det virker som et desperat håp om å fange et imbesilt publikums oppmerksomhet. Skjønner at dere er motbydelig eplekjekke med tanke på alderen deres og dere håper på respons som "dere har en lysende fremtid" osv, men ærlig talt, er 16 år selv og kan produsere noe som i mine øyne er bedre enn dette i løpet av en kveld med mobilkameraet i kjellern.
Vis hele sitatet...

Synes det var ganske bra jeg.
Det får da være måte på tåpelig flaming. Jeg syntes det virket profesjonelt og kult selv om jeg ikke aner hva filmen handler om etter å ha sett traileren. Siden skuespillerene er veldig unge håper jeg dere gjør et poeng av akkurat det i filmen. Det er vanskelig å akseptere at ungdommer springer rundt med våpen uten at det er en grunn til det. Men alt i alt syntes jeg det så veldig lovende ut. Håper at filmen blir like raskt klippet som traileren.
Sitat av panda123 Vis innlegg
Herregud, dere trenger virkelig en realitetsorientering når dere utefra et minimalt budsjett prøver på noe som er så langt utenfor rekkevidde at det fremstår som en latterlig parodi. styr i det minste unna klisjeer, lavbudsjett= ekstra fokus på manus, trodde det var ganske basic, men når dere tror dere kan oppnå internasjonal suksess gjennom dette søppelet her, er dere så overpretensiøse og lite jordnære at jeg blir rett og slett provosert. sci-fi hører ingen steder hjemme med mindre det er gjennomført på profesjonellt vis, men i de aller fleste tilfeller går det rett i vasken, fordi sci-fi er en sjanger som kreves en vannvittig høy filmatisk kompetanse for å utføre og unngå at det faller i havet av årtusenets kalkuner, og utefra traileren så tar denne filmen den retningen. Dere må skape et særpreg og en egen atmosfære, dette virker bare banalt, uinteressant og stemningsløst, dessuten er det umulig å få noe grep om handlingen utefra traileren, som kun bestod av en cheesy bakgrunnstemme og diverse klisjepregede actionscener, så det virker som et desperat håp om å fange et imbesilt publikums oppmerksomhet. Skjønner at dere er motbydelig eplekjekke med tanke på alderen deres og dere håper på respons som "dere har en lysende fremtid" osv, men ærlig talt, er 16 år selv og kan produsere noe som i mine øyne er bedre enn dette i løpet av en kveld med mobilkameraet i kjellern.
Vis hele sitatet...
Sitat av Jardoss Vis innlegg

Vi er tre 16 åringer som har laget dette
Vis hele sitatet...
Ikke tre Hollywood produsere.

Uansett så får dere ha lykke til
Hmm, ja. Jo takk
Wow, virker lovende.

Ser ikke noe problem med at dere har med SWAT folk, det er jo trossalt en fiksjonsfilm, dessuten virker det ikke som om hvor handlingen foregår er viktig for filmen, så at dere snakker englesk er bare et pluss i forholdtil antall seere.

Si ifra når den har visning, forhåpentligvis før jeg stikker til folkehøyskole.
Enig med alle de over, men skal fortsatt gi den en sjanse, dømmer aldri filmer utifra trailere.
Sitat av panda123 Vis innlegg
Herregud, dere trenger virkelig en realitetsorientering når dere utefra et minimalt budsjett prøver på noe som er så langt utenfor rekkevidde at det fremstår som en latterlig parodi. styr i det minste unna klisjeer, lavbudsjett= ekstra fokus på manus, trodde det var ganske basic, men når dere tror dere kan oppnå internasjonal suksess gjennom dette søppelet her, er dere så overpretensiøse og lite jordnære at jeg blir rett og slett provosert. sci-fi hører ingen steder hjemme med mindre det er gjennomført på profesjonellt vis, men i de aller fleste tilfeller går det rett i vasken, fordi sci-fi er en sjanger som kreves en vannvittig høy filmatisk kompetanse for å utføre og unngå at det faller i havet av årtusenets kalkuner, og utefra traileren så tar denne filmen den retningen. Dere må skape et særpreg og en egen atmosfære, dette virker bare banalt, uinteressant og stemningsløst, dessuten er det umulig å få noe grep om handlingen utefra traileren, som kun bestod av en cheesy bakgrunnstemme og diverse klisjepregede actionscener, så det virker som et desperat håp om å fange et imbesilt publikums oppmerksomhet. Skjønner at dere er motbydelig eplekjekke med tanke på alderen deres og dere håper på respons som "dere har en lysende fremtid" osv, men ærlig talt, er 16 år selv og kan produsere noe som i mine øyne er bedre enn dette i løpet av en kveld med mobilkameraet i kjellern.
Vis hele sitatet...
Jøss, janteloven ass..

Til trådstarter: Bortsett fra "Norwenglishen", så virket dette veldig bra filmteknisk som nevnt før. God bruk av rekvisitter, virker som veldig bra produksjonskvalitet.
Jeg er imponert over at dere er såpass unge og har fått til dette. Er desverre enig med mange over meg her med tanke på uttale og slike ting...hadde blitt mye mer troverdig for min del om de faktisk snakket språket de bruker daglig. Produksjonsmessig synes jeg det såg meget lovende ut Har en stor karriere foran dere, om noen er villige til å finansiere prosjektene deres i fremtiden.
Det står respekt av alle som forsøker å lage langfilm på ultralavbudsjett, og for det så fortjener de kudos. At ikke alle liker filmen/traileren må man bare regne med. Det er UMULIG å gjøre alle til lags. Selv så synes jeg traileren er overraskende velgjort, til å være laget av så unge folk, og den har et veldig "profft" preg over seg, så traileren er meget vellykket teknisk sett. Når det gjelder selve filmen, så får vi jo bare vente å se... men tenåringer som "mafiabosser" og "actionhelter", som man ser i en del "hagefilmer", KAN være som å begi seg ut på glattisen. Men er det en bra og noenlunde troverdig story, så skal det gå helt greit allikevel. Det ser ihvertfall ut til å være en teknisk bra produksjon.

Skal følge med dere Jardoss, blir spennende og se det ferdige resultatet etterhvert.
Jeg døde litt innvendig når jeg hørte "engelsken" på traileren... ellers bra konsept.
Tusen takk Endelig noen som ser forbi småtteriet

Jarand

Sitat av mrlee70 Vis innlegg
Det står respekt av alle som forsøker å lage langfilm på ultralavbudsjett, og for det så fortjener de kudos. At ikke alle liker filmen/traileren må man bare regne med. Det er UMULIG å gjøre alle til lags. Selv så synes jeg traileren er overraskende velgjort, til å være laget av så unge folk, og den har et veldig "profft" preg over seg, så traileren er meget vellykket teknisk sett. Når det gjelder selve filmen, så får vi jo bare vente å se... men tenåringer som "mafiabosser" og "actionhelter", som man ser i en del "hagefilmer", KAN være som å begi seg ut på glattisen. Men er det en bra og noenlunde troverdig story, så skal det gå helt greit allikevel. Det ser ihvertfall ut til å være en teknisk bra produksjon.

Skal følge med dere Jardoss, blir spennende og se det ferdige resultatet etterhvert.
Vis hele sitatet...
Tusen takk du Mr.lee!
Du har et veldig godt poeng her, noe vi også har tenkt på. Filmen har en stor grunn til at det er såpass "småfolk" som løper rundt med våpen og kunnskap de i den aldreren på ingen måte har hatt en mulighet til å skaffe seg. Dette er altså tenkt nøye gjennom. Men ja, det blir selvsagt ikke vist i traileren, så dere får vente å se

Setter stor pris på komplimentene, de blir tatt imot

Jarand
Oi, makan til trossing av janteloven på en post her gitt.

On topic: Imponerende utført, må si jeg er overrasket over at dere er så unge.
Hold freak oppdatert, så har dere meg på lasset!

Sitat av panda123 Vis innlegg
Herregud, dere trenger virkelig en realitetsorientering når dere utefra et minimalt budsjett prøver på noe som er så langt utenfor rekkevidde at det fremstår som en latterlig parodi. styr i det minste unna klisjeer, lavbudsjett= ekstra fokus på manus, trodde det var ganske basic, men når dere tror dere kan oppnå internasjonal suksess gjennom dette søppelet her, er dere så overpretensiøse og lite jordnære at jeg blir rett og slett provosert. sci-fi hører ingen steder hjemme med mindre det er gjennomført på profesjonellt vis, men i de aller fleste tilfeller går det rett i vasken, fordi sci-fi er en sjanger som kreves en vannvittig høy filmatisk kompetanse for å utføre og unngå at det faller i havet av årtusenets kalkuner, og utefra traileren så tar denne filmen den retningen. Dere må skape et særpreg og en egen atmosfære, dette virker bare banalt, uinteressant og stemningsløst, dessuten er det umulig å få noe grep om handlingen utefra traileren, som kun bestod av en cheesy bakgrunnstemme og diverse klisjepregede actionscener, så det virker som et desperat håp om å fange et imbesilt publikums oppmerksomhet. Skjønner at dere er motbydelig eplekjekke med tanke på alderen deres og dere håper på respons som "dere har en lysende fremtid" osv, men ærlig talt, er 16 år selv og kan produsere noe som i mine øyne er bedre enn dette i løpet av en kveld med mobilkameraet i kjellern.
Vis hele sitatet...
Dette blir nok en gang off-topic, men leste nå gjennom hva som ble skrevet; og må si jeg er sjokkert over hvor latterlig dette er.

En mer motbydelig og "banal" søppelpost enn dette skal du lete så forbanna lenge etter at jeg nesten bøyer meg i skam over å snakke til deg.

Hvis du må si noe negativt (som i seg selv er okay); si det for guds skyld konstruktivt.
Sitat av ThomPet Vis innlegg
Oi, makan til trossing av janteloven på en post her gitt.

On topic: Imponerende utført, må si jeg er overrasket over at dere er så unge.
Hold freak oppdatert, så har dere meg på lasset!



Dette blir nok en gang off-topic, men leste nå gjennom hva som ble skrevet; og må si jeg er sjokkert over hvor latterlig dette er.

En mer motbydelig og "banal" søppelpost enn dette skal du lete så forbanna lenge etter at jeg nesten bøyer meg i skam over å snakke til deg.

Hvis du må si noe negativt (som i seg selv er okay); si det for guds skyld konstruktivt.
Vis hele sitatet...


Jeg hadde i det minste en begrunnelse når jeg kritiserte traileren, du bare skriver at det var et grusomt innlegg, latterlig, søppelpost, lite konstruktivt osv. hvor er det konstruktive i ditt forsøk på å slakte meg?

Jeg mener jeg var konstruktiv, jeg fortalte hva de burde gjort annerledes. det bikket kanskje litt over på at de egentlig ikke burde laget dette i det hele tatt, og det står jeg for.
Sist endret av panda123; 5. juni 2012 kl. 22:31.
Det var uten tvil en bra sammensatt trailer gutta! Og jeg liker at dere er såpass ambisiøse. Ikke hør på naysayers! Det er kult at dere prøver dere på skikkelig sci-fi. Og folk her inne må huske at alt av film er en læringsprosess! Selv om de kanskje ser unge ut og ikke snakker perfekt engelsk. Så har de dratt med seg et lass av kunnskap til når de er eldre og lager en film som blåser sokkene av dere!

Fortsett med det bra arbeidet! Og post når filmen er ferdig!! =)
Sist endret av Birchpile; 11. juni 2012 kl. 17:30.
Stå på!
Likte dette. Hva Norwenglishen angår, så mener jeg at det kun er norsktalende som klarer bli "flau" over den. Om dere har planer om å gå internasjonalt, noe jeg går utifra ettersom dere først og fremst går får engelsk tale, så kan jeg ikke skjønne at dem skal henge seg opp i det. Tenk på alle andre filmer med gebrokkent tysk-engelsk, afro-engelsk, spansk-engelsk osv. Reagerer vi nordmenn like mye på dårlig uttale der?
Trådstarter
Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding!
Og Elupu, du har et godt poeng. Det er derfor vi tenker lite på engelsken I og med at det 2 av 6 skuespillere som snakker gebrokkent Filmen blir selvsagt postet her

Men takk!
Jarand
Som andre før har sagdt, så er jeg enig i at engelsken er dårlig, men jeg kommer uanset til å ta en titt når den kommer ut.
Jeg syns dette var en kanon trailer!
Litt konstruktivt:
-Teksten som bryter traileren er veldig transformers/inception. Tenk på andre måter å gjøre det på. Hva med "matrix skrift" ? Annen sc-fi skrift?
- Det var vanskelig å finne sympati med helten deres. Det er viktig at jeg som seer får et forhold til helten så fort som mulig. Dere hadde meg nesten når lillebroren ble nevnt, men bare nesten. Jeg vil vite mer om lillebroren og hvorfor han skulle ta selvmord.
- SLANKING er lov. Det ene klippet med de som snakket norwenglish er jo faktisk ubetydelig for denne traileren.
Trådstarter
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Jeg syns dette var en kanon trailer!
Litt konstruktivt:
-Teksten som bryter traileren er veldig transformers/inception. Tenk på andre måter å gjøre det på. Hva med "matrix skrift" ? Annen sc-fi skrift?
- Det var vanskelig å finne sympati med helten deres. Det er viktig at jeg som seer får et forhold til helten så fort som mulig. Dere hadde meg nesten når lillebroren ble nevnt, men bare nesten. Jeg vil vite mer om lillebroren og hvorfor han skulle ta selvmord.
- SLANKING er lov. Det ene klippet med de som snakket norwenglish er jo faktisk ubetydelig for denne traileren.
Vis hele sitatet...
Takker for en skikkelig tilbakemelding Dette liker vi!
Selvsagt, må vi jo forsvare oss litt også:

-Teksten er laget som den er rett og slett fordi den matcher stemningen vi vil lage. Så enkelt som det. Uansett hva vi hadde laget vil det alltid være noen der ute som kunne tenke seg en annen måte å lage det på
-Enig med helten- men det var aldri fokus. Denne traileren er laget for å pirre interessen, ikke noe mer. Som de siste trailerne har gjort i 2012: vi kommer med trailer nr.2 nærmere høsten hvor plott og karakter kommer ordentlig fram. Dette er gjort slik at det skal virke naturlig, og fortsatt interessant for alle, når den andre traileren kommer ut- så det blir lite gjentakelse.

Takker igjen for tilbakemelding!^^
Jarand

Sitat av ferocious Vis innlegg
Som andre før har sagdt, så er jeg enig i at engelsken er dårlig, men jeg kommer uanset til å ta en titt når den kommer ut.
Vis hele sitatet...
Takk!
Husk her at bare nordmenn legger merke til Engelsken
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja det er sant, er ikke vår feil at vi har dårlig aksent
Likte traileren kjempegodt og synes at dere har lagt ned et godt stykke arbeid.

Hele den engelsk språk debatten er innlysende, men det er bare et kompromiss man må gjøre for å få oppmerksomhet internationalt.

Har jobbet med film og tv i mange år og vet verdien av slike "hjemmelagde" minibudsjett filmer. Stå på videre og lykke til med lanseringen.

Konstruktiv kritikk: hadde foretrukket å se et slags filter/grading på hele filmen som kunne gitt den ekstra følelsen av at vi er i fremtiden. Litt slik som man finner i filmer som Minority Report, der hele fargepaletten i filmen er litt blek og klinisk. Er ikke så mye som skal til, bare å finne en stil dere liker også skru på fargene i klippen.

Dere burde også sjekke ut den norske sci-fi filmen "Lies INC" fra 2004. Den er laget på noenlunde samme premiss, filmet i Oslo og alle skuespillerne snakker engelsk: http://youtu.be/NdBbGjLeRPY
Trådstarter
Sitat av Bishop Vis innlegg
Likte traileren kjempegodt og synes at dere har lagt ned et godt stykke arbeid.

Hele den engelsk språk debatten er innlysende, men det er bare et kompromiss man må gjøre for å få oppmerksomhet internationalt.

Har jobbet med film og tv i mange år og vet verdien av slike "hjemmelagde" minibudsjett filmer. Stå på videre og lykke til med lanseringen.

Konstruktiv kritikk: hadde foretrukket å se et slags filter/grading på hele filmen som kunne gitt den ekstra følelsen av at vi er i fremtiden. Litt slik som man finner i filmer som Minority Report, der hele fargepaletten i filmen er litt blek og klinisk. Er ikke så mye som skal til, bare å finne en stil dere liker også skru på fargene i klippen.

Dere burde også sjekke ut den norske sci-fi filmen "Lies INC" fra 2004. Den er laget på noenlunde samme premiss, filmet i Oslo og alle skuespillerne snakker engelsk: http://youtu.be/NdBbGjLeRPY
Vis hele sitatet...
Tusen takk, dette settes veldig pris på
Fargeutrykket redigeres i dette øyeblikk, noe vi har stort fokus på i den endelige fimen! Skal definitivt sjekke ut filmen du linket!

Takker for godt svar, alltid like hyggelig !

Jarand
Shady Banana
Quix's Avatar
Hvem er han gamlingen? Mener bestemt å ha sett og hørt han før.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Alle shitkidsa her inne kan ta seg en bolle. (Dere som ikke klarer skrive norsk for det meste skal klage på engelsk uttale i en film ? Kult).

Denne filmen skal jeg se.
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Hvem er han gamlingen? Mener bestemt å ha sett og hørt han før.
Vis hele sitatet...
Han spilte i vår forrige film, basert på Harry Potter: https://vimeo.com/32008400



Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Alle shitkidsa her inne kan ta seg en bolle. (Dere som ikke klarer skrive norsk for det meste skal klage på engelsk uttale i en film ? Kult).

Denne filmen skal jeg se.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei igjen, beklager å rippe i gammel tråd- men, lett måte å kontakte dere på.
Får vi se noe mer av denne filmen snart?
Følger dere på face, men dere har vært ganske stille i det siste...
Dere syter dere over at småunger løper rundt med jern, og snakker norwenglish.
Jeg trodde dette var en Sci-Fi-film satt i fremtiden, så jeg ser ikke problemet med det?
Kanskje er nemlig det de gjør.
Sist endret av Rolsen Royce; 19. august 2012 kl. 02:00.
Sitat av ThomasPP Vis innlegg
Hei igjen, beklager å rippe i gammel tråd- men, lett måte å kontakte dere på.
Får vi se noe mer av denne filmen snart?
Følger dere på face, men dere har vært ganske stille i det siste...
Vis hele sitatet...
Heisann!
Vi beklager for lite innhold i det siste, vært mye å gjøre!
Det kommer en trailer #2 om ikke så lenge
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Dere syter dere over at småunger løper rundt med jern, og snakker norwenglish.
Jeg trodde dette var en Sci-Fi-film satt i fremtiden, så jeg ser ikke problemet med det?
Kanskje er nemlig det de gjør.
Vis hele sitatet...
Haha, akkurat!
Tro det eller ei, men det er en god grunn.

Følg med
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Billetter er nå til salgs! De går fort!
De kan bli kjøpt her: http://www.cinemateket.no/111776/everywhen
eller her: http://www.filmweb.no/film/article1085940.ece
Sitat av panda123 Vis innlegg
Herregud, dere trenger virkelig en realitetsorientering når dere utefra et minimalt budsjett prøver på noe som er så langt utenfor rekkevidde at det fremstår som en latterlig parodi. styr i det minste unna klisjeer, lavbudsjett= ekstra fokus på manus, trodde det var ganske basic, men når dere tror dere kan oppnå internasjonal suksess gjennom dette søppelet her, er dere så overpretensiøse og lite jordnære at jeg blir rett og slett provosert. sci-fi hører ingen steder hjemme med mindre det er gjennomført på profesjonellt vis, men i de aller fleste tilfeller går det rett i vasken, fordi sci-fi er en sjanger som kreves en vannvittig høy filmatisk kompetanse for å utføre og unngå at det faller i havet av årtusenets kalkuner, og utefra traileren så tar denne filmen den retningen. Dere må skape et særpreg og en egen atmosfære, dette virker bare banalt, uinteressant og stemningsløst, dessuten er det umulig å få noe grep om handlingen utefra traileren, som kun bestod av en cheesy bakgrunnstemme og diverse klisjepregede actionscener, så det virker som et desperat håp om å fange et imbesilt publikums oppmerksomhet. Skjønner at dere er motbydelig eplekjekke med tanke på alderen deres og dere håper på respons som "dere har en lysende fremtid" osv, men ærlig talt, er 16 år selv og kan produsere noe som i mine øyne er bedre enn dette i løpet av en kveld med mobilkameraet i kjellern.
Vis hele sitatet...
Vel, de ungdommene har større sjanse for internasjonal suksess enn deg. For de prøver faktisk, og til en stor grad mener jeg de klarer det.

Forsåvidt skal jeg vurdere billetter
Sist endret av Katalysator; 10. januar 2013 kl. 17:44.
Åherregud, den ser jo fantastisk bra ut!!!! Lykke til
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da ble premieren utsolgt i går, og ny visning klar til i morgen (Onsdag, 30. Januar)!
Kjøp billetter her: http://www.filmweb.no/film/article1085940.ece

Og les om oss i Aftenposten: http://www.osloby.no/oslopuls/film/N...r-7099675.html

Hadde vært fantastisk morro å se noen herfra der !
-Jarand
Siden når ble RED-kamera anset som lavbudsjett? Syns det ble ekstremt "cheesy" med engelsk uttale med norske skuespillere, men la gå!
Lykke til!
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Siden når ble RED-kamera anset som lavbudsjett? Syns det ble ekstremt "cheesy" med engelsk uttale med norske skuespillere, men la gå!
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Haha, 55 000 kr blir sett på som lavbudsjett^^
Takk! Kom på en visning!