Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1030
Hei

Da er iPad i hus, og jeg må selvsagt ha noe kult innpå den!
Jeg vet mange av dere freakere har iPad, så jeg lurer på da om det er noe kule apps o.l som jeg kan ha på den eller noe jeg kan bruke den til!

Gjerne utdyp litt hva de forskjellige er!

Mvh Susehuet
Sist endret av Susehuet; 30. september 2011 kl. 22:13.
Pick lock 2.0, Unblock Me Free, Angry birds og Cut the Rope
Uzu. Den sykeste syretrippen du kan få uten syre.
Selv er jeg ganske stor fan av Fruit Ninja. Aldri har touch screen gjort meg lykkeligere.

Ellers har man opp til flere apps som er en animasjon av pupper som beveger seg etter som hvordan du beveger iPaden.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Selv er jeg ganske stor fan av Fruit Ninja. Aldri har touch screen gjort meg lykkeligere.

Ellers har man opp til flere apps som er en animasjon av pupper som beveger seg etter som hvordan du beveger iPaden.
Vis hele sitatet...
LINK LINK LINK
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
LINK LINK LINK
Vis hele sitatet...
her er den første jeg fant.
Skal inrømme at jeg bare har sett det i aksjon på iPhone
First of all! Jailbreak den.

Deretter laster du ned (ramser opp iPhone apps, men de fleste er å finne på iPad og):
Tiny Wings
Contre Jour
Cut the Rope
Fruit Ninja
SnakeRace
Shazam
Dropbox
Things
TvGuiden
Twitter
Reflow kanskje, se på vid: (6-12)
http://www.youtube.com/watch?v=jyVJ9uZwAOk
Har du voksenhumor og liker erkebritiske dialekter er det Hector serien om teller: (6-12-50 kr.)
http://www.youtube.com/watch?v=eoumN6uPmJY
Er du glad i manga/anime er det Manga Rock Unity (Not a basement production)(manga) og Crunchyroll(anime) som teller
(bare søk på appstore)(manga=6-12 kr)(anime=gratis men premium menbership vis du vil)
Er det arbeid som skal gjøres er det apples serie med:
Pages for ipad(49.99 kr)
Numbers for ipad(49.99 kr)
Keynote for ipad (49.99 kr)
skal du bruke den til litt lett videoredigering så er det imovie (fortsatt apple)(49.99 kr)
Musikk redigering = Garageband (apple)(49.99 kr)
Laster du ned filmer ETC. downloadmanager pro eller goodplayer (6 kr eller 12 kr)
skal du ta notater/drodle litt er det penultimate (6 kr)

Alle er tatt etter priser i huet, kan godt hende at ingen av dem stemmer, men anyway, PM meg hvis du trenger noe mer :P
Kindle - bøker.
LogMeIn Ignition - fjernstyring av PC / filoverføring via verdsveven.

For spill anbefaler jeg touch-arcade sine reviews, og ellers finner du mye ved å browse topp-listene i App Store.
Du må ha alt for mye penger, om du kjøper deg en Ipad og ikke aner hva du skal ha den til...
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Du må ha alt for mye penger, om du kjøper deg en Ipad og ikke aner hva du skal ha den til...
Vis hele sitatet...
Tror du han kjøpte den for å kunne spille et par forskjelige 7-kronersspill?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Tror du han kjøpte den for å kunne spille et par forskjelige 7-kronersspill?
Vis hele sitatet...
Kanskje, kanskje ikke?
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Du må ha alt for mye penger, om du kjøper deg en Ipad og ikke aner hva du skal ha den til...
Vis hele sitatet...
Tror du jeg kjøpte den og ikke visste hva jeg skal bruke den til?
Jeg veit akkurat hva den skal brukes til.
Men det er jo ikke alle apps osv. som jeg vet om, så derfor spurte jeg om om dette!

Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Tror du han kjøpte den for å kunne spille et par forskjelige 7-kronersspill?
Vis hele sitatet...
Korrekt!