Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1556
Mekka en ny låt Jeg er ikke noe flink til og mestre låtene enda

Sjanger; Hands Up

http://www.youtube.com/watch?v=l694l...el_video_title

Nedlasting link; http://www.speedyshare.com/files/279...s.M_Remix_.mp3
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Masse bass vertfall. God hoppelåt. Men den går kanskje litt for fort
Sist endret av Kognito; 16. april 2011 kl. 20:47.
Trådstarter
Sitat av Kognito Vis innlegg
Masse bass vertfall. God hoppelåt. Men den går kanskje litt for fort
Vis hele sitatet...
Mange takk for feedback! Hands Up sjangeren bruker og gå i 140 - 144 BPM
Question of the day: er det du som synger !?
Trådstarter
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Question of the day: er det du som synger !?
Vis hele sitatet...
Ikke jeg som synger
Feel good låt.. Du er flink
Cookie Monstah ^_^
et ord : NICE

Jeg hører mest på techno/trance/dubstep og har let etter en slik låt, passer akkurat perfekt til anlegget mitt, passe mye bass og nice speed på sangen
Sist endret av lordstian; 17. april 2011 kl. 04:50.
Ikke dårlig Likte den låta der, men vokalen kunne gjerne vært litt mer fremtredende Men skal prøves i bilen!!
Trådstarter
Mange takk for feedback alle sammen! KP til alle sammen
Liker det jeg hører, hadde gjort seg bedre med en engelsk vokal tho.. Men, hadde jeg vært totalt uvitende, kunne du vært en profesjonell i mine ører
Sist endret av phideph; 17. april 2011 kl. 17:24.
Virker som folk tror du har "laget" sangen, men du har bare remixet en sang.
Var en bra hoppe låt, men jeg har ikke hørt oginalen så kan ikke uttale meg om det er en bra remix :P
Sitat av Hydrogen Vis innlegg
Mange takk for feedback alle sammen! KP til alle sammen
Vis hele sitatet...
Hørte på sangen i bilen ista der jeg har annlegg, og sangen hørtes BRA ut der!! Vokalen var også bedre når jeg fikk hørt sangen i bilen!
Veldig bra, likte den veldig godt! Men gikk kanskje litt for fort, men hver sin smak KP til deg
Jeg liker ikke slik musikk noe særlig, men jeg hører jo at dette er en god og gjennomført låt
Trådstarter
Sitat av Andcat Vis innlegg
Virker som folk tror du har "laget" sangen, men du har bare remixet en sang.
Var en bra hoppe låt, men jeg har ikke hørt oginalen så kan ikke uttale meg om det er en bra remix :P
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva du mener der! Jeg har laget sangen jo remixa, men det er ikke jeg som har orginalen!

Sitat av Lunatique Vis innlegg
Hørte på sangen i bilen ista der jeg har annlegg, og sangen hørtes BRA ut der!! Vokalen var også bedre når jeg fikk hørt sangen i bilen!
Vis hele sitatet...
Mange takk for tilbakemelding Moro

Sitat av tissemannX Vis innlegg
Jeg liker ikke slik musikk noe særlig, men jeg hører jo at dette er en god og gjennomført låt
Vis hele sitatet...
Takk for det man

Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Veldig bra, likte den veldig godt! Men gikk kanskje litt for fort, men hver sin smak KP til deg
Vis hele sitatet...
Takker igjen!! Utrolig moro at noen liker verket mitt

Sitat av Layzi Vis innlegg
Liker det jeg hører, hadde gjort seg bedre med en engelsk vokal tho.. Men, hadde jeg vært totalt uvitende, kunne du vært en profesjonell i mine ører
Vis hele sitatet...
Ojj takk for det